www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








EuroShop - a kereskedelem világvására, 2017. március 5-9.

Kedves Olvasónk!

A kiskereskedelmi szektor beszállítójaként Önt is foglalkoztatja, vajon milyen trendek határozzák meg az iparág jövőjét?
Nem szükséges tovább keresgélnie, elég, ha idén március 5-9. között ellátogat Düsseldorfba az EuroShop vásárra!
Hogy miért? Íme néhány válasz címszavakban:

  • Az EuroShop immár 50 éve a kiskereskedelmi szektor meghatározó szakmai vására, amelyre több mint százezren látogatnak el a világ minden tájáról.
  • Az idei vásár 7 dimenzióban mutatja be a kiskereskedelmi szektor jövőjét meghatározó trendeket.
  • A több mint 2.200 kiállító standján testközelben ismerheti meg a legújabb technikai fejlesztéseket.

 

Maradt még megválaszolatlan kérdése?
Olvassa el részletes cikkeinket, hogy megismerje az EuroShop világát…és március 5-9. között látogasson el személyesen Düsseldorfba!

EuroShop 2017 – újrahangolt koncepció a maximális sikerért

1 kiállítás – 7 dimenzió

A kiskereskedelmi szektor rohamtempóban fejlődik és az EuroShop jövő orientált, szisztematikus átalakulásának köszönhetően a fejlődés élén jár. A 2017. március 5-9. között Düsseldorfban megrendezésre kerülő kiállítás újra feltalálja magát a jövő és nem utolsó sorban a kereskedelmi szektor résztvevőinek sikere érdekében. A kiállítás 7 különféle témából álló koncepciója lehetővé teszi, hogy a szektor minden résztvevője és beszállítója megtalálja számítását. Érdemes lesz tehát jövő tavasszal ellátogatni az EuroShop-ra!

7 dimenzióban a sikerért

Három év – ennyit kellett várni 2014 óta a következő EuroShop kiállításra.
Hét dimenzió – hét fő szakmai témára tagolja megjelenését a világ vezető kiskereskedelmi vására.
50. születésnap – az első EuroShop vásárt 1966-ban rendezték meg, és a kiállítás óriási utat járt be máig.
2.200 kiállító – várható 2017. március 5-9. között a düsseldorfi vásárközpontban.
100.000 szakmai látogató – több mint száz országból látogat el az EuroShop-ra, hogy megismerje a kiskereskedelmi szektor jövőjét meghatározó trendjeit.
200.000 m2 kiállítási terület – 15 csarnokban szinte az egész düsseldorfi vásárközpont területét lefoglalva.
Az új koncepcióval jelentkező EuroShop számos előnyt tartogat látogatói számára, hiszen a vásár erőteljesebben fókuszál a szakmai résztvevők igényeire, számos lehetőséget kínálva a jövőbe tekintő fejlesztések, innovatív termékek bemutatására – ezáltal téve emlékezetessé ezt az eseményt.
Amit a kiskereskedelem ma akar – és holnap szüksége lesz rá
A jövőben várható trendek anticipálása mindig is az EuroShop folyamatos sikerének egyik kulcsa volt. A képesség, hogy előre megérezzük a holnap égető témáit – ajtókat nyitni a jövőre – platformot biztosítani az új ötletek számára – Mindezeket tulajdonképpen el is várjuk a világ vezető kiskereskedelmi szakmai vásárától.
A kiskereskedelem nemzetközi világa izgatottan várja a 2017. március 5-9. között rendezendő 19. EuroShop szakvásárt. A szervező, Messe Düsseldorf vásártársaság jövőre a világ kiskereskedelmének minden innovációs igényét kielégítő mintegy 2500 kiállítót vár több mint 50 országból. Az élénk kiállítói érdeklődés miatt az EuroShop kiállítási területe egy további vásárcsarnokkal bővül, így összesen 17 csarnokban kap helyet a szakvásár.

A 2017-es év újabb mérföldkövet jelent a vezető világvásár fejlődésében, ugyanis a jövőben az eddigi, négy kínálati szegmensre történő tagolás az élmények hét dimenzióját öleli fel:

1) POP Marketing – Egy kategória, amely új sztenderdeket állít fel a hatékony kül- és beltéri marketing kommunikációért.
2) Expo & Esemény/Rendezvény Marketing – Ez az üzletág show biznisz – de még annál is több: egy dimenzió a magas kreatív elvárású látogatók számára.
3) Kiskereskedelmi technológiák – Az EuroCIS 2017-ben a 7 dimenzió egyike, mint mindig: a kiskereskedelmi szektor professzionális képviselőinek találkozóhelye, ahol a jövő legfontosabb témáit és vízióit vitatják meg.
4) Világítás – Egy dimenzió, a korlátlan lehetőségek rivaldafényében. Innovatív, úttörő, emocionális, energiatakarékos és esztétikus világítási megoldások.
5) Visual Merchandising – A POS világ tapasztalatai. Ez még mindig egy bolt, vagy egy színpad? Az elbűvölés ebben a dimenzióban garantált.
6) Boltberendezés és beltéri design – Egy hely a kreatív berendezések számára – kezdve sztenderd megoldásoktól, egészen a nemzetközi szinten legfelsőbb kategóriás kiskereskedelmi design-okig. Kiegészülve az EuroShop Designer Village és Architecture & Design Forum kezdeményezéseivel.
7) Élelmiszertechnológia és energia menedzsment – A hűtőberendezésektől a technológiai megoldásokon át, az energia ellátási rendszerekig és az épületek automatizálásáig. Emellett a kiskereskedelemben megvalósítható főzési, sütési megoldások. Ez az EuroShop egyik legfontosabb dimenziója.

Az EuroShop ezzel rugalmasabb kereteket kínál és rengeteg szabad teret biztosít a jövő igényeinek megfelelő fejlesztések és a világ kiskereskedelmét szolgáló innovatív termékek bemutatására.


50 éves az EuroShop – egy Düsseldorfból induló világméretű karrier
Abban az évben, amikor először bukkant fel a Sárga Tengeralattjáró, Düsseldorfban is történelmet írtak, hiszen 1966. június 11-15. között rendezték meg az első EuroShop szakvásárt. Akkoriban senki sem sejtette, hogy a globális kiskereskedelem világviszonylatban is vezető szakvására fejlődik ki belőle.

Az EuroShop ma már 50 éves sikertörténetre tekinthet vissza. A rendezvény az innovációk bemutatásának színtere, a fejlődési irányt megszabó seregszemle és a kifejezetten kiskereskedelmi célú kreatív ötletek sziporkázó tárháza
Ha fel akarjuk vázolni az EuroShop 50 éves történetét, akkor nem feledkezhetünk meg az EuroShop-család sikeréről. Az első EuroCIS – annak idején még „Retail Technology Forum“ néven – már 1997-ben bemutatkozott az EuroShop „gyermekeként” a szakmai közönségnek. Azóta a kiállítással egybekötött kongresszus a kereskedelem vezető technológiai vására Európában. A 2003-as névváltás az EuroCIS-re, valamint a 2006-os átállás az éves rendezési gyakoriságra jelentette a legfontosabb lépcsőket a rendezvény meredeken felívelő pályafutásában, ahol jelenleg 29 ország 411 informatikai szakvállalata mutatkozik be mintegy 10.500 szakmai látogatónak.
Az EuroShop második, még ifjú, de kitűnően indult „gyermeke” a C-Star - a Shanghai-ban rendezett kereskedelmi szakvásár. Idén májusban 18 ország 180 kiállítója bizonyította a kínai kereskedelem döntésekért felelős csúcsvezetőinek, hogy erre a vásárra szükség van mind az üzleti döntések megalapozásához, mind pedig elsőrangú ismeretszerzési platformként.
50 éves korára az EuroShop egyáltalán nem a középkorúak válságát éli, hanem éppen ellenkezőleg: egy tapasztalt, világlátott, családos úrhölgy, amely újra és újra képes megfiatalodni és az egész világ lelkesedését kiváltani.

Az Euroshop professzionális látogató közönsége
Az iparág ’Ki kicsodája?’ – avagy magas beosztású döntéshozók: röviden így foglalható össze az EuroShop látogatóinak köre. És a kiállítókkal együtt ők teszik az EuroShop-ot azzá, ami: a világ vezető kiskereskedelmi szakmai kiállítása és vására.
A 2017-es kiállítás mintegy 200.000 m2-nyi kiállítói területével, mintegy 50 országból érkező, 2.200 kiállítónak ad helyet – akik ezen az eseményen mutatják be ötleteiket, termékeiket és szolgáltatásaikat. A rendezvény 100 országból érkező több mint 100.000 szakmai látogatója megtapasztalhatja az összes újdonságot.

Az EuroShop látogatói profilja:

  • Élelmiszer és non-food szektor képviselői
  • Fogyasztói és befektetői áruk szektora
  • Online kereskedelem
  • Divatkereskedelem / divat ipar
  • Nagykereskedelem
  • Étteremláncok és tematikus gasztronómia
  • Képzett szakmai munkaerő

 

És természetesen a sign and display/dekorációs/és digital signage szakma képviselői:

  • Boltberendezők
  • Belsőépítészeti dekoratív tervezők és kivitelezők
  • Hirdetési és grafikai tervezők
  • Vizuális marketing szakemberek
  • Kiállítási stand tervezők és készítők
  • IT és biztonsági szektor képviselői
  • POP és POS eszközök tervezői és gyártói

 

Az EuroShop számokban
Látogatói számok az elmúlt években:
2005 – 90.963
2008 ---- 104.766
2011 ------- 107.269
2014 ----------109.496

A 2014-es kiállítás legfontosabb statisztikái:
Kiállítók száma: 2.229
Nettó kiállítási terület: 116.579
Látogatók száma: 109.496
A legutóbbi EuroShop-on végzett felmérés eredményei alapján:
A vásár látogatóinak 97%-a volt elégedett a vásárral.
A 2014-es esemény kiállítóinak 95%-a ajánlaná másoknak ezt a szakmai rendezvényt.

Első rangú extrák: kísérőprogramok – fórumok – díjátadók
A 2017-es EuroShop ismét - immár 19. alkalommal – a Düsseldorfi vásárközpont és az EHI Retail közös szervezésében kerül megrendezésre. Az esemény kísérőprogramja ismét egy külön, önálló dimenziót képvisel, attraktív témákkal és nemzetközi résztvevőkkel.

A kísérőprogramok vázlatosan:

  • EuroShop Designers’ falu
  • Lighting Designers’ zóna
  • ECOpark
  • Omnichannel szekció és fórum
  • EuroCIS fórum
  • Építészeti és Design fórum
  • Expo és rendezvényszervezési fórum
  • POPAI fórum
  • Európai kiskereskedelmi technológiai díjátadó
  • EuroShop kiskereskedelmi design díj
  • Akadémiai díj

 

Ezek után nem lehet kérdés: az Ön naptárába is kerüljön be a dátum: 2017. március 5-9. között EuroShop kiállítás Düsseldorfban!

Itt az új generáció – digitális szolgáltatások a POS-ben
EuroShop – Düsseldorf, 2017. március 5-9.

A kiskereskedelem digitalizálása, az online-offline kereskedelem szinte észrevétlen összekapcsolódása, személyre szabott szolgáltatások és vonzó applikációk diktálják a tempót a kiskereskedelem világvezető nemzetközi szakvásárán Düsseldorfban.

A kiskereskedők fejleszteni kívánják a digitális szolgáltatásokat mind az eladási helyeken, mind a bemutató felületeken, s így az ún. “pro digital” előretörés komoly kihívás elé állítja a szakmát. Ezt mutatja az EHI Retail Institute A többcsatornás időszámítás üzletei című tanulmánya, amely a német nyelvterületen sikeres kiskereskedelmi cégek ügyvezetőinek, továbbá belsőépítészek, építész- és építőmérnökök megkérdezésén alapul.
“Az elmúlt években bemutatott technikai újdonságok egy része nem állta ki a versenyt sem megtérülési szempontból, sem pedig a végfelhasználók gyakorlatában, de most igen hatékonynak ígérkező digitális megoldások kívánják bizonyítani a többcsatornás koncepciót: a POS és a digitális világ összehangolását” - hagsúlyozta az ágazat legújabb tapasztalataival kapcsolatban Angela Kreutz, a stuttgarti Blocher Blocher Partners építészeti és dizájn iroda kommunikációs vezetője. Ez azt jelenti, hogy az ágazat immár kinőtte a gyerekcipőt.

Integrált boltelemek és a digitális dimenzió
Egyértelművé vált, hogy a digitális dimenziót nem nézhetjük “add on” szemmel. A digitális dimenziónak a mindenkori eladási stratégiai terv és az üzletkialakítás organikus részévé kell válnia. “A digitális érintőpontok a szigetmegoldásokból indulnak és jutnak el az ügyfélig. Korábban több kezdeményezés azért volt sikertelen, mert külön-külön kezelték őket és ezek a customer journey során nem találták meg természetes helyüket” - hangoztatja a svájci Vitra cég. Jörg Becker, a Blocher Blocher View kommunikációs iroda kreatív igazgatója hasonlóan fogalmaz: „Ha úgy állunk a dolgokhoz, hogy ha már úgyis van egy boltdizájnunk, tegyünk hát bele pár képernyőt – nos, a projekt máris zátonyra futott. Ügyfeleinket személyre szabott kommunikációs stratégia keretén belül kísérjük a sokcsatornás úton egészen az üzlet online világgal történő tényleges összekapcsolásáig, hiszen a végfelhasználók online és offline vásárlói szokásai már rég összefonódtak.” Ez is azt bizonyítja, hogy már a kezdetektől tudatosan kell kommunikálni és cselekedni. Tehát az első pillanattól fogva professzionálisan, átfogóan, az alapvető elemeket helyükön kezelve kell tervezni, így nem marad el a siker. Az EuroShop szakvásár a legjobb kiindulópont és találkozóhely a szakma képviselői számára.
Az üzletberendezők számára immár természetes, hogy digitális eszközöket, kábelcsatornákat építtetnek a bútorzatba és a lehető legnagyobb flexibilitást biztosítva alakítják ki a boltbelsőt. A bútorzat, a hardver, szoftver és a tartalom egysége a legfontosabb. A Vitra cég is a teljes körű megoldások előnyét hirdeti és felhívja a figyelmet arra a Vitra & Camper Pop-up projektre, amelyet Weil am Rhein városában hívott életre, és amelybe beleolvasztotta azon online és offline shopping projektjét. Ez egyébként idén elnyerte az EuroShop Retail Design Award 2016 díját.

A hosszú élettartamú, rugalmas megoldásoké a jövő
A digitális céleszközök már ma is az eladásösztönzés és az ügyfélkommunikáció számos lehetőségét kínálják. Berens von Rautenfeld így összegzi az aktuális trendeket: “A személyre szabott ajánlatok és a helyszíntől függő szolgáltatások egyre nagyobb tért nyernek és az EuroShop-on is minden bizonnyal megjelennek. A weboldalak POS-szel történő összekapcsolása is egyre gyakoribb. Ez nem azt jelenti, hogy a kereskedőnek mindenképp online boltot kell üzemeltetnie, hanem azt, hogy a honlapján látható információk, képek és videók a megfelelő technika segítségével sikeresen alkalmazhatók a POS-nél is, így a cég fellépése egységes képet mutat. Ezáltal óriási jelentőséget kap a részletes termékinformáció, mint pl. származási hely, gyártás, összetétel. Ezek legyenek mind az eladók, mind pedig a kíváncsi vásárlók számára mindenkor elérhetők – a céleszközön, az oszlopokon, a kassza vagy a mérleg képernyőjén, illetve a digitális polcokon.“

Ismét fókuszban az elfelejtett próbafülke
A digitális megoldások szélsebes térhódítása megérkezett a próbafülkékhez is. Ezt a területet sokáig elkerülte a modernizáció. Immár az interaktív próbafülkékben is tért hódít a digitalizáció: élménnyé varázsolja a vásárlást, információt szolgáltat méretről, színekről, kiegészítőkről. Mára a fény- és multi-média megoldások, továbbá az interaktív digitális eszközök a próbafülkét új szolgáltató helyiséggé változtatták. A próbálgatás végre igazi élmény lehet! Az ezzel kapcsolatos technikai újítások teret kaptak már az előző EuroShop szakvásár keretében. Számos világítástechnikai vállalat mutatott be új, akár multi-média kapcsolatos próbafülke világítási megoldásokat. Az Osram például “Debut” programja keretében a dinamikus LED világítást kombinálta leányvállalata, a Traxon Technologies intelligens média rendszerével. Irodákban, éttermekben és a tengerparton vettek filmre természetes, hangulatos helyzeteket, miközben vizsgálták a fény tulajdonságait, majd ugyanezeket odavarázsolták egy amerikai divatüzlet próbafülkéibe madárcsicsergéssel és a megfelelő muzsikával. Attól függően, hogy ki milyen ruhaneműt próbál – estélyi ruhát, alkalmi kosztümöt vagy bikinit - a vásárlók virtuális környezetet választhatnak és így nézhetik meg önmagukat az új ruhában.
Az EuroShop 2017. március 5. és 9. között várja a szakma képviselőit a Düsseldorfi Vásárközpontban 10 és 18 óra között. Az elővételben vásárolt belépőjegyek ára kedvezőbb, mint a helyszínen váltott jegyeké és már az első utazásnál közlekedési jegyként is használhatók.


Az EuroShop számokban :
Az első EuroShop szakvásárt 1966-ban tartotta a Messe Düsseldorf, a vásárt három évenként rendezik. Fővédnöke az EHI Retail Institute. 2014-ben az EuroShop vásáron 56 országot képviselve 2.229 kiállító mutatkozott be több mint 116.000 m2 kiállítói területen 109.469 látogató előtt.
A látogatók 63 %-a Németországon kívülről érkezett.

További információ:
www.euroshop.de.és www.bdexpo.hu/euroshop




Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére