REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2016.12.05.
Sign and Display magazin 2016. V. számából ajánljuk

Tisztelt Olvasóink!

Az Eurojet októberi rendezvényén hallottam az alábbi kérdésfelvetést: „Döntsük el, hogy Próbálkozók, vagy Vállalkozók leszünk?”

Ez a kérdés azóta is foglalkoztat, hiszen szerintem a maga egyszerűségében nagyon jól foglalja össze azt a dilemmát, vajon milyen utat választ egy vállalkozó. És ez a dilemma nem csak a nyomdaipari, vagy sign és display vállalkozásokra vonatkozik, hanem bárkire, aki valamilyen tevékenységet szeretne elkezdeni, vagy céget szeretne alapítani. Ha erre a kérdésre nem tudunk válaszolni, vagy csak bizonytalanul, akkor jobb lesz újra átgondolni a terveinket, hiszen azok sikere erősen kétséges. Ha válaszunk határozott és egyértelmű, akkor tegyük fel magunknak mindjárt a következő kérdést: Hajlandóak vagyunk felvállalni azt a leendő megrendelőink vagy vásárlóink felé, hogy mi igenis egy egészséges profit elérése érdekében, és nem szívességből dolgozunk nekik? Ez ugyanis manapság Magyarországon szinte tabu témának számít, ami – valljuk be – sajnos elég álszent hozzáállás, hiszen profit nélkül lehetetlen sikeres céget építeni és kitörni a mókuskerékből! Szerintem sokkal egészségesebb szemlélet, ha ezt a piac minden szereplője elfogadja és fel is vállalja, és inkább arra koncentrál, hogy az aktuális megrendeléseit a lehető legjobb minőségben, lelkiismeretesen teljesítse, és azon gondolkodjon, miként tudná eddigi szolgáltatásait továbbfejleszteni, vagy éppen a meglévőket tökéletesíteni! Persze ez óriási lépés és nem biztos, hogy a piac minden résztvevője fel van készülve rá. Viszont első, kisebb lépésként megfelelő lehet ebbe az irányba, ha egyszerűen elkezdünk bízni egymásban. A bizalom ugyanis olyan pozitív dolog, amely az üzleti életben a megfelelő partnerek között csak sikert eredményezhet. Persze vigyáznunk kell, mert egy régi mondás szerint „A bizalom gyalog érkezik és lovon távozik” – rengeteget kell ugyanis dolgoznunk azért, hogy elnyerjük valakinek a bizalmát, de elég egy rossz döntés, amivel egy pillanat alatt lerombolhatjuk azt.

E néhány gondolat szellemében ajánlom Önöknek ezévi utolsó lapszámunkat, amelyet ismét megpróbáltunk megtölteni érdekes és hasznos tartalmakkal.

Egyúttal köszönöm kedves olvasóink egész éves megtisztelő figyelmét és kívánok minden olvasónknak és partnerünknek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Sikerekben Gazdag Boldog Újévet 2017-re!

Bévárdi Szilárd
főszerkesztő

További részletekért kattintson címlapunkra! 
www.magyarsign.hu

 

Fespa Díj

Már lehet nevezni a 2017. évi Fespa Awards-ra.

A főkategóriákon belül három alkategória közül választhatnak a pályázók:
• Digitális nyomtatással készült
• Szitázással készült
• Vegyes eljárással készült (szitázás és ofszet vagy digitális és szitázás stb.)
• Nem nyomtatással készült

Kategóriák:
1. Kereskedelmi nyomatok: papírra és papírtáblára készült
2. Kereskedelmi nyomatok: mindenféle műanyag hordozó készült nyomatok
3. Íves plakátok
4. Eredeti szerigráfiák, művészeti reprodukciók, könyvek
5. Címkék, matricák, jelölők
6. Speciális effekt (szitanyomott, digitális nyomtatással készült és egyéb különleges eljárással készült nyomatok)
7. Speciális effekt pólón, ruházaton

Könyvajánló

Már megjelent Wieser István két legújabb könyve „A címkézés – A mestermeggyőzés tudománya” és „Az árazás 48 törvénye” címmel.

A két könyv nem tudósoknak íródott, hanem olyan magyar vállalkozásoknak, akiknek napi problémát jelent az árverseny, a konkurenciaharc, az áremelés, az akciózás, illetve drága termékek marketingje.

Kik profitálnak legtöbbet ezekből a könyvekből:
• Webáruházak
• Vendéglátók (hotelek, éttermek)
• Kereskedők
• Gyártók és nagykerek
• Szolgáltatók (szerelők, mesterek)
• Egészségiparban dolgozók (orvosok, gyógyítók)
• Hálózatépítők (MLM-ben dolgozók)

A könyvek Weiser István további kiadványai mellett megrendelhetők a http://weiser.hu/konyveim/ weboldalon.

Igepa – névváltozás

Az Igepa Paper Hungary Kft. vállalata 22 éves fejlődése során újabb állomáshoz érkezett, megváltozott ugyanis a cég neve, amely 2016. december 1-től Igepa 2R Kft.

A változást hírlevélben jelentette be partnerei részére Rusin Mihály, a cég ügyvezető igazgatója.

La Meccanica felvásárlás

A Mimaki Europe B.V. október 18-án hivatalosan is lezárta az olasz La Meccanica cég idén június 10-én bejelentett felvásárlását, így az olasz cég hivatalosan is a Mimaki Europe leányvállalata lett. A La Meccanica Costruzione Tessili-S.P.A. cégnév egyúttal Mimaki La Meccanica S.p.A-ra változott és 3 Mimaki szakembert neveztek ki a cég igazgatóivá.

ColorPainter E-64s decemberben

Az OKI Europe számos őszi szakmai kiállításon harangozta be a hírt, miszerint idén decemberben piacra dobja új E-64s ColorPainter nyomtatóját.

A ColorPainter E-64s a megújított ColorPainter nyomtatócsalád legújabb tagja, amely gépcsalád már eddig is új sztenderdeket állított fel a kiemelkedő minőségű szélesformátumú nyomtatás terén az M-64s, illetve annak nagyobb testvére, a H3-104s készülékek által. Éppúgy, mint a fent említett készülékek, az E-64s szintén prémium teljesítményt és nagy pontosságú munkavégzést, illetve könnyű használhatóságot kínál azok számára, akik környezetbarát, belépő szintű nyomtatót szeretnének vásárolni.

Az új készülék az OKI ECO solvent SX festékét használja az optimális bel- és kültéri alkalmazások nyomtatásához.

Asztalterítési verseny

Az előző évi verseny sikereitől bíztatva a Magyarországi Dekoratőrök és Kirakatrendezők Szövetsége és a KIKA Lakberendezési Kft. kreatív asztalterítési versenyt hirdetett. Idén hangsúlyt fektetünk a precíz terítésre, a terítékek szakszerűségére. A versenyt a Vendéglátó Szakmai Oktatók Országos Egyesületével együttműködve valósítjuk meg, lehetőséget teremtve olyan csapatok kialakítására, amiben vendéglátós és dekoratőr együtt szerepel.

A november 22-i határidőre beérkezett pályázatok között van nem egy karácsonyi téma, – például délutáni teázás karácsonyi hangulatban, – tengert idéző dekoráció, izgalmas, hősies kort megjelenítő, csillogó, elegáns, családi- és baráti összejövetel, születésnapi vacsora terítés. A pályázatban a terv rövid leírását és a versenyasztal fantázianevét kértük. A pályázók között van dekoratőr, kirakatrendező, virágkötő, dekoratőr tanuló, vendéglátóipari tanuló. Egyéni versenyző és csapat is jelentkezett.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!