www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








50 éves az EuroShop
50 éves az EuroShop – egy Düsseldorfból induló világméretű karrier

Abban az évben, amikor először bukkant fel a Sárga Tengeralattjáró, Düsseldorfban is történelmet írtak, hiszen 1966. június 11-15. között rendezték meg az első EuroShop szakvásárt. Akkoriban senki sem sejtette, hogy a globális kiskereskedelem világviszonylatban is vezető szakvására fejlődik ki belőle.

Az EuroShop ma már 50 éves sikertörténetre tekinthet vissza. A rendezvény az innovációk bemutatásának színtere, a fejlődési irányt megszabó seregszemle és a kifejezetten kiskereskedelmi célú kreatív ötletek sziporkázó tárháza. A kiskereskedelem nemzetközi világa izgatottan várja a 2017. március 5-9. között rendezendő 19. EuroShop szakvásárt.

A szervező, Messe Düsseldorf vásártársaság jövőre a világ kiskereskedelmének minden innovációs igényét kielégítő mintegy 2500 kiállítót vár több mint 50 országból. Az élénk kiállítói érdeklődés miatt az EuroShop kiállítási területe egy további vásárcsarnokkal bővül, így összesen 17 csarnokban kap helyet a szakvásár.

A 2017-es év újabb mérföldkövet jelent a vezető világvásár fejlődésében, ugyanis a jövőben az eddigi, négy kínálati szegmensre történő tagolás az élmények hét dimenzióját öleli fel:

1) POP Marketing
2) Expo & Event Marketing
3) Retail Technology
4) Lighting
5) Visual Merchandising
6) Shop Fitting & Store Design
7) Food Tech & Energy Management

Az EuroShop ezzel rugalmasabb kereteket kínál és rengeteg szabad teret biztosít a jövő igényeinek megfelelő fejlesztések és a világ kiskereskedelmét szolgáló innovatív termékek bemutatására.

Ha fel akarjuk vázolni az EuroShop 50 éves történetét, akkor nem feledkezhetünk meg arról, hogy szintén nagyon sikeres az EuroShop-család. Az első EuroCIS – annak idején még „Retail Technology Forum“ néven – már 1997-ben bemutatkozott az EuroShop „gyermekeként” a szakmai közönségnek. Azóta a kiállítással egybekötött kongresszus a kereskedelem vezető technológiai vására Európában. A 2003-as névváltás az EuroCIS-re, valamint a 2006-os átállás az éves rendezési gyakoriságra jelentette a legfontosabb lépcsőket a rendezvény meredeken felívelő pályafutásában, ahol jelenleg 29 ország 411 informatikai szakvállalata mutatkozik be mintegy 10.500 szakmai látogatónak.

Az EuroShop második, még ifjú, de kitűnően indult „gyermeke” a C-Star - a Shanghai-ban rendezett kereskedelmi szakvásár. Idén májusban 18 ország 180 kiállítója bizonyította a kínai kereskedelem döntésekért felelős csúcsvezetőinek, hogy erre a vásárra szükség van mind az üzleti döntések megalapozásához, mind pedig elsőrangú ismeretszerzési platformként.

50 éves korára az EuroShop egyáltalán nem a középkorúak válságát éli, hanem éppen ellenkezőleg: egy tapasztalt, világlátott, családos úrhölgy, amely újra és újra képes megfiatalodni és az egész világ lelkesedését kiváltani.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére