REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2016.03.01.
Sign and Display magazin 2016. I. számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Elindult ez az izgalmasnak ígérkező, szakmai eseményekben bővelkedő év!

2016 tavaszán két alkalommal is ellátogatunk Amszterdamba. Ebből az első utazásra februárban, az Integrated Systems Europe kiállítás keretében került sor, amely a négyes szám bűvöletében zajlott, hiszen először az ISE 13 éves történetében, idén három helyett négy napig tartott. A kiállításon kiderült: elérkezett a Digital Signage evolúció 2.0 állomása, ahol már nem csak a technikai eszköz a fontos, hanem a tartalom, aminek köszönhetően profitálhatunk általa.

Második Amszterdami látogatásunk márciusban következik, hiszen ekkor kerül megrendezésre az idén 10 éves jubileumát ünneplő Fespa Digital kiállítás, melynek egyik kiemelt része lesz a beltéri dekorációs nyomtatásról szóló Printeriors kiállítás és konferencia. A Printeriors kiállítás idén a ’Nyomtatott hotel’ témakör köré épül. A kiállítók által berendezett 16 különféle hotelszoba között lesz majd hálószoba, fürdőszoba, bár és konferenciaterem egyaránt.

„Abban a pillanatban, amikor megláttam az elkészült ajtókat, nem tudtam visszatartani a könnyeimet. Húsz éves kedves álmom teljesült azáltal, hogy láthatom őket rekonstruálva.” – nyilatkozta Monsho Kamii, a Byōdō-in templom főpapja arról a projektről, melynek keretében a világörökségnek számító japán templom ajtóit rekonstruálták – nyomtatással!

Nem csak a restaurálás bizalmi kérdés, de a LED üzlet is! Ugyanis számos gyártótól rengeteg féle LED-es reklámvilágítás érhető el a piacon. De a megalapozott döntések meghozatalában megfelelő szakmai segítségre van szükség. Többek között erről is beszélgettünk Kulcsár Györggyel, a Nyomdaker Kft. információs rendszerek és mobil installációs eszközök üzletágvezetőjével.

Harminc éves várakozást követően idén végre hazánk futballválogatottja is ott lesz az Európa Bajnokságon. Az EB részvételünkhöz kapcsolódó promóciós anyagok gyártása révén EB részvételünk lehetőséget, és extra bevételi forrást kínál a nyomdaipari, egyedi reklámajándék gyártó cégek számára. De vajon van egyáltalán mérhető hozadéka egy ilyen eseményen való részvételnek? Erről a kérdésről is beszélgettünk Dénes Ferenc sportközgazdásszal.

Kellemes olvasást kívánok!

Bévárdi Szilárd
főszerkesztő

További részletekért kattintson címlapunkra! 
www.magyarsign.hu

 

Európai Sign Expó

A sign készítők és signage vásárlók interaktív demonstrációk és workshopok keretében gazdag szakmai programkínálatból válogathatnak a március 8-11 között megrendezésre kerülő Európai Sign Expón. A szemináriumok és workshopok részletes betekintést nyújtanak az iparág aktuális trendjeibe, bevált gyakorlataiba, felhasználói példák bemutatása által. Az Európai Sign Expó, és a Fespa kiállítás látogatói számára ingyenesen látogatható előadásokra az amszterdami RAI kiállítási központ 2-es csarnokában kerül sor, a rendezvény minden napján.

A szakmai programsorozat érdekes témái között szerepel ’Kihasználni a szociális média erejét’ című prezentáció. Azon signage gyártók számára, akiket érdekel, milyen módon használhatják ki a digital signage felületek és a mobileszközök kapcsolatát a ’Mobilba bolondulva – az egyéni mobileszközök közreműködése a nyilvános displayek sikerében’ című előadás lehet érdekes.

Fespa oktatási program

A március 8-11 között Amszterdamban megrendezésre kerülő Fespa Digital kiállítás oktatási programja a digitális nyomtatás trendjeit és lehetőségeit tárja fel a nyomdák számára.

A digitális szemináriumok betekintést engednek a digitális nyomtatási technológiába, és életszerű példák által inspirálják a résztvevőket, függetlenül attól, hogy már működő vállalkozásuk van, vagy épp most indítják azt. Az ingyenesen látogatható szemináriumok a kiállítás négy napja során folyamatos programot kínálnak a 7. csarnok T170 standjánál. Minden egyes szeminárium témáját a Fespa cenzus kutatás által definiált trendek alapján határozták meg a szervezők.

A programsorozat főbb szekciói az ipari nyomtatást, a színmenedzsmentet, a digitális nyomtatási folyamat sztenderdizálását az UV címkenyomtatást, a 3D textilnyomtatást fogják feldolgozni.

HP DesignJet

A New Jersey-i kereső és mentőalakulat egy DesignJet T2500 Multifunkciós nyomtatót állított üzembe, hogy azzal nyomtassa ki nagyformátumú térképeit, amelyeket keresési és mentőakcióik során használnak. A nap 24 órájában, az év minden napján készenlétben álló alakulat New Jersey, New York és Pennsylvania államokat látja el hegyi mentési, szárazföldi keresési, orvosi és K9-es kutyák segítségével keresési- és mentési szolgálataival.

A mentőalakulat fő tevékenységének segítésére a HP DesignJet T2500 MFP készülék segítségével szkennelik, nyomtatják és másolják azokat a 36 inch méretű térképeket, amelyekre a csapat a kommunikációját és tájékozódását alapozza. A készülék mobil nyomtatási funkciója lehetővé teszi a csapat számára, hogy egyenesen Apple vagy Android okostelefonjaikról, vagy tabletjeikről indítsák el a nyomtatást – ahol és amikor arra épp szükség van.

járműburkoló laboratórium

Pole pozícióba juttatja a motorsport tanulókat a Mimaki járműburkolási laboratóriuma.

A Hybrid Services Ltd. Nagy-Britannia legismertebb motorsport mérnöki oktatási központjával, az Oxford Brookes University-vel szövetkezett annak érdekében, hogy a szélesformátumú nyomtatást egy teljesen új közönséggel ismertesse meg. A Hybrid egyre erősebb törekvésének jegyében, hogy ösztökélje a fiatalokat a nyomtatási iparág megismerésére, megalkotta a Mimaki járműburkolási laboratóriumot, melynek keretében egy Mimaki szélesformátumú nyomtatóval, vágóplotterrel és szoftvercsomaggal látták el az egyetemet.

A kezdeményezés célja, hogy a hallgatók első kézből sajátíthassák el a járműdekoráció kereskedelmi és szakmai ismereteit, és azokat át tudják ültetni a Forma 1 és egyéb professzionális motorsportok területeire.

Epson SureColor SC-S

Az Epson az idei Fespa Digital kiállításon fogja bemutatni SureColor vizes, oldószeres és szublimációs tintasugaras nyomtató családját.

Az új sorozat részeként bemutatnak négy új, 64 inches, azaz 162,56 cm-es nyomtatót: a 10 színes SureColor SC-S80600-et, a gyors sebességű SureColor SC-S60600-et, a négyszínes SureColor SC-S40600-et és a szupergyors, vizes alapú SureColor SC-P20000-at.

Ezek az új készülékek számos olyan új funkciót tartalmaznak, amelyek kombinációja kiemelkedő minőséget, nagy gyártási sebességet, és hatékony festékfelhasználást biztosít felhasználóik számára. Az új SureColor SC-S és az új formulájú UltraChrome GS3 festéksorozat 4-10 színből álló színválasztékot (beleértve a fehér és metál színeket) kínál felhasználói számára.

web-to-print megoldás

A Fujifilm bejelentette: az innovatív szoftverszolgáltatásokat fejlesztő Aleyant céggel együttműködve elindította új web-to-print szolgáltatását Európában. A partnerséget a Fujifilm Észak-Amerika divízió Pressero megoldásának sikere inspirálta, amelyhez hasonló eredmények elérését célozta meg saját fejlesztésű megoldásával az Aleyant és a Fujifilm Európa.

John Davies a Fujifilm Európa üzletstratégia és nyomtatási workflow megoldásokért felelős marketing menedzsere elmondta: „Izgatottak vagyunk, hogy egy új, teljes körű szolgáltatást nyújtó megoldást biztosíthatunk partnereink számára. A web-to-print terület eszközei és technológiái szignifikáns fejlődésen mentek keresztül, és mi eleget téve az elvárásoknak, megtaláltuk a legjobb megközelítést – nemcsak a jelenre, de a jövőre nézve is.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!