REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2015.06.24.
Sign and Display magazin 2015. III. számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Két, a szakma szempontjából nagyon fontos eseményre került sor idén tavasszal. A budapesti SignExpo/PPD Expo precedens értékű volt a megvalósult szakmai összefogás tekintetében, amely összefogásnak meglett az eredménye is, hiszen a piac szinte minden fontos résztvevője kiállított, és a látogatottság sem maradt el. Az éledező magyar piachoz képest más dimenziókban zajlott a FESPA 2015 Kölnben, ahol a vasutassztrájk sem tudta megakadályozni az újabb, látogatószám-béli csúcsdöntéseket. A már természetesnek mondható új termékbemutatások mellett, amelyekkel kifejezetten a FESPA-ra készülnek a cégek, számos olyan új, a piac jövőjét meghatározó kezdeményezés is helyet kapott a nyitott szellemű szakmai vásáron, mint például a Printeriors. De hogy mit takar ez az új szókapcsolat és mit tapasztaltunk a kiállításokon, azt elolvashatják beszámolóinkból.

Ha már siker, akkor nem szabad szó nélkül hagynunk: büszkén kijelenthetjük, hogy újra világbajnokunk van: a soproni Kiss Lajos ugyanis Barcelona és London után ismét megnyerte a Wrap Masters dekoratőröknek kiírt fóliázó verseny ezúttal világbajnokságának számító kölni fordulóját! Csupa nagy betűvel: GRATULÁLUNK! Óriási elismerés ez, amelynek kapcsán készítettünk egy interjút Kiss Lajossal!

A világító reklámgyártás hat hazai képviselője elhatározta a Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége megalakítását. Az alapítók tenni kívánnak a világító reklámokat gyártó szakemberek, vállalkozások szakmai párbeszédének kialakulása, és az iparági összefogás érdekében. Első találkozójukról beszámolunk lapunkban.
Automatizálás és optimalizálás a fejlődés kulcsai a szélesformátumú digitális nyomtatásban! Ezen érdekes következtetésre jutottunk a Ratkovics Péterrel készült beszélgetésünkből, amely gondolatmenethez abszolút csatlakozik a PDF workflow-ról szóló cikksorozatunk harmadik része is, amely az OSG érveit sorakoztatja fel arról, ők miért is vezették be a PDF workflowt!?

Az iparág tehát egyre jobban pezseg, így szolgáltatva kiváló témákat számunkra és remélhetőleg hasznos olvasnivalókat Önöknek!

Kellemes nyarat kívánok kedves olvasóinknak!

Bévárdi Szilárd
főszerkesztő

További részletekért kattintson címlapunkra! 
www.magyarsign.hu

       
Caldera
- bemutatták az első nyomtatás-környezetkímélési kalkulátort

Costview 3.0 néven mutatja be a Caldera első olyan szoftverét, amely az elvégzett nyomtatási feladatok környezeti lábnyomát számítja ki.

A szélesformátumú nyomtatási iparág számára kifejlesztett költségkalkulációs szoftver teljesen újratervezett és upgrade-elt változata lesz a Costview 3.0, továbbfejlesztett funkciókkal, vadonatúj design-al, és az iparágban egyedülálló környezeti lábnyom kalkulátorral.

A Costview közvetlenül a nyomtató RIP-jéból nyeri az adatokat és lehetővé teszi a nyomdai gépkezelő számára, hogy kontrollálja, módosítsa, megfigyelje és exportálja az összes, egy adott nyomtatási feladathoz kapcsolódó közvetlen költségtételeket.   

Zünd és SA International
- bejelentették együttműködésüket

A Zünd legújabb, a G3-as vágóberendezésekhez kifejlesztett háromdimenziós maró funkcióját remekül kiegészíti az SA International által a Zünd számára kifejlesztett Enroute Pro 4 CAD/CAM szoftvere.

Az EnRoute Pro Zünd Edition számos eszközt kínál arra, hogy egyedi felületi effektusokat készítsünk gyorsan és egyszerűen.

A parametrikus texturálás forradalmasította a 3D-s tervezést, lehetővé téve a sign gyártók számára, hogy csodálatos termékeket készítsenek, eddig példátlan sebességgel.

A Rapid Texture funkció az adott eszköz formáját használja ki annak érdekében, hogy perceken belül 3D felületi effekteket hozzon létre.

OKI Magyarország

- magasan a legjobb

Az OKI Europe hazai leányvállalata 46 százalékos árbevétel-növekedést ért el, amellyel megduplázta két évvel ezelőtti eredményét. A kiemelkedő teljesítmény megerősítette a vállalat pozícióját a piacon, így az április óta magyar ügyvezető által irányított hazai iroda további növekedéssel tervez a 2015-ös pénzügyi évre, jelentették be a cég június 9-én tartott sajtótájékoztatóján.

A lézer- és mátrixnyomtatók hazai piaca az eladott készülékek darabszámát tekintve enyhén bővült, így 2014-ben összesen 109 294 nyomtatót értékesítettek Magyarországon, ami nagyjából 4500 darabbal több, mint az előző évben. A piac értéke ugyanakkor 58,48 millió amerikai dollárra csökkent, ami közel 6 százalékos visszaesést jelent az előző évhez képest.   

EFI
- 10 éve vásárolta meg a VUTEk-et

Tíz éve annak, hogy az EFI megvásárolta a szuperszéles formátumú digitális nyomtatási technológiák fejlesztésében úttörő szerepet vállaló VUTEk céget. A 2005 június 3-án megkötött ügylet segítette elő az EFI belépését a digitális tintasugaras nyomtatási piacra, amely jelenleg a globális grafikai és nyomtatási ipar legjobban teljesítő szegmense. Az akvizíció bejelentésekor az EFI ügyvezetője, Guy Gecht a VUTEk megvásárlását a piacra történő legjobb lehetőségüknek nevezte, amelynek UV alkalmazásai által érdekes előnyöket biztosíthatnak vevőik számára.

Mára az EFI erőteljes tintasugaras nyomtató portfóliója a VUTEk szuperszéles formátumú nyomtatóival olyannyira kiteljesedett, hogy létrehozták a Jetrion címke és csomagolóanyag és széles formátumú nyomtatóikat, festékeiket és a Cretaprint kerámia nyomtatóikat.

 

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!