www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Kreatív Erő

Globális kampányt indított az Antalis „Kreatív Erő” néven, amellyel art direktorok, márkatulajdonosok és marketing ügynökségek figyelmét akarják felhívni a papír által kínált olyan előnyökre, amelyek hozzáadott értéket jelenthetnek kreatív koncepciójuk megvalósításában.

A kampány legfontosabb üzenete, hogy a digitális világban a megfelelő papír kiválasztása jelentheti azt a pluszt, ami különbséget tehet átlagos és kiemelkedő kampány között.

„A megfelelő papír kiválasztásának nem szabad mellékes gondolatnak lennie, sőt, sokkal inkább a kreatív tervezés része kell, hogy legyen” – mondta Emma Oliver, az Antalis UK kreatív papír termékmenedzsere.

A „Kreatív Erő” első részében kreatív tervezők által készített 12 különféle, inspiráló képeslapot fognak megnyomtatni kreatív papírokra, melyekből havonta 15.000 példányt fognak elküldeni kreatív, marketing ás kommunikációs szakemberek részére. A különböző kártyák különféle designnal és különböző technológiával kerülnek megnyomtatásra, hogy illusztrálják, a megfelelő papír kiválasztása milyen inspiráló lehet, és fokozhatja egy kampány vagy egy művészeti alkotás hatását.

Az első kártyán a francia illusztrátor, Nine Antico alkotása lesz látható, amelyet a Curious Matter Adrion Blue matt papírra készített el lézergravírozással.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére