REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2014.11.25.
Sign and Display magazin 2014. V. számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Lapunk kifejezetten mozgalmas őszt tudhat maga mögött! Az elmúlt másfél hónapban ugyanis szerveztünk két szakmai kerekasztal beszélgetést és részt vettünk a hazai Sign and Display iparág három jelentős cégének szakmai rendezvényén is. A rendezvények szervezőivel folytatott beszélgetéseinkből egy tanulságot egyértelműen leszűrhetünk: igenis szükség van hazánkban egy színvonalas, rendszeresen megtartott szakmai rendezvényre, amelynek keretében a gyártók és forgalmazók bemutathatják újdonságaikat, és személyesen találkozhatnak régi és új partnereikkel. Ugyanis mindegyik szakmai nyílt nap azért került megrendezésre, mert 2014-ben nem volt egy olyan kiállítás sem, ahová a márkaképviseletek meghívhatták volna partnereiket! Bízzunk tehát abban, hogy a 2015. április 14-16. között hazánkban ezidáig példa nélküli összefogás eredményeként a Print & Packaging Fest kiállítással közösen megrendezésre kerülő Sign Expo egy színvonalas rendezvény formájában eleget tesz majd a fent felsorolt elvárásoknak!

A Roland DG Experience Day olyan koncepción alapult, melynek keretében Európa számos országában hasonló keretek között ismerkedhettek meg a márka partnerei a legérdekesebb újdonságokkal. A rendezvényen jelen voltak a Roland hazai disztribútorai mellett fólia és szoftvergyártók is. Az Epson Sign és Textil napján minden textil és sign nyomtatási technológiát kiállítottak, ami elérhető a márka kínálatában, de ezen túlmenően az volt a szervezők szándéka, hogy ötleteket adjanak partnereiknek olyan új alkalmazásokra, amelyekkel bővíthetik a már meglévő készülékeikkel kínált szolgáltatásaik körét. A Nyomdaker pedig az egész októbert az akciók jegyében töltötte, melynek részeként a hónap végén bemutatta a DTG Digital direkt textilnyomtatóit, melyek forgalmazását nemrég kezdte meg Magyarországon.

A mozgalmasabb rendezvény beszámolók mellett számos szakmai anyaggal is készültünk olvasóink számára! Tudta Ön, hogy a tamponnyomtatás kezdeti próbálkozásai több mint 300 éves múltra tekintenek vissza, a technológia elterjedése pedig a svájci órák népszerűvé válásának köszönhető? Minderről részletesen olvashatnak a tamponnyomást bemutató cikkünkben.

A szublimációt napjaink legmodernebb emblémázási technológiái közé sorolják, sokrétű alkalmazási területe és kiváló minősége miatt. A kis darabszámú, fotóminőségű emblémázás legolcsóbb megoldása, alkalmazási területének az emblémázni kívánt anyag kémiai szerkezete szabhat határt, minderről a technológiát bemutató cikkünkben olvashat!

Aktuális géptesztünkben a Mimaki síkágyas UV LED nyomtatócsaládjának legújabb kiadásával, a 2,5 x 1,3 m-es nyomtatási felülettel rendelkező JFX200-2513-al ismerkedhetnek meg. Ez a masszív felépítésű készülék, korábban már jól bevált elemeket ötvöz a legmodernebb nyomtatási technológiákkal, melynek végeredménye egy kompakt, könnyen kezelhető, és árban is megengedhető kategóriába sorolható ipari táblás nyomtató, amely gyors nyomtatási sebesség mellett is kiváló minőségű nyomatokat produkál!

Kellemes olvasást kívánok!

Bévárdi Szilárd
főszerkesztő

További részletekért kattintson címlapunkra! 

www.magyarsign.hu

 

Fespa Awards 2015.

Már lehet nevezni!

A szervezők megnyitották a nevezést a nyomtatási iparág legjavát díjazó 2015. évi FESPA Awardsra.

A globális versenyre bármilyen nyomdai szolgáltató nevezhet, a világ bármely pontjáról, a díjátadóra pedig a FESPA gálavacsoráján, 2015. május 19-én Kölnben kerül sor.

A jövő évi verseny összesen 21 kategóriát foglal magába, melyek közül 17 olyan különféle alkalmazásokat, mint az in-store, művészeti alkotások nyomtatása, öntapadós fóliák kültéri és jármű dekorációs alkalmazásra, speciális effektek nyomtatása, beltéri dekorációk, illetve az év legjobb ipari és funkcionális projektje.   

Kreatív Erő

Globális kampányt indított az Antalis „Kreatív Erő” néven, amellyel art direktorok, márkatulajdonosok és marketing ügynökségek figyelmét akarják felhívni a papír által kínált olyan előnyökre, amelyek hozzáadott értéket jelenthetnek kreatív koncepciójuk megvalósításában.

A kampány legfontosabb üzenete, hogy a digitális világban a megfelelő papír kiválasztása jelentheti azt a pluszt, ami különbséget tehet átlagos és kiemelkedő kampány között.

„A megfelelő papír kiválasztásának nem szabad mellékes gondolatnak lennie, sőt, sokkal inkább a kreatív tervezés része kell, hogy legyen” – mondta Emma Oliver, az Antalis UK kreatív papír termékmenedzsere.   

ISE Amszterdam 2015.

Újabb rekorddöntés?

Több mint 51.000 látogatójával és 952 kiállítójával a 2014-es ISE vásár 15%-al tudta növelni látogatóinak számát a 2013-as eseményhez képest. Ezzel megerősítette vezető pozícióját az audiovizuális és rendszerintegrációs szakma rendezvényeként.

A kérdés most az, vajon a 2015. február 10-12 között ismét az amszterdami RAI kiállítási központban megrendezésre kerülő rendezvény felül tudja-e múlni idei teljesítményét. A szervezők mindenesetre bizakodóak, hiszen a kiállítói érdeklődés most is kimagasló!

Megkezdődött a textil boom?

Rekordszámú, 157 résztvevőt vonzott a FESPA negyedik alkalommal megrendezett Digitális Textil Konferenciája október másodikára Milánóba.

A digitális textilnyomtatásban szerzett eddigi tudásukat fejleszteni vágyó résztvevők száma több mint a duplája volt a 2011-es hamburgi rendezvénynek.

Duncan MacOwan, a FESPA kiállítási és új média szekciójának vezetője elmondta: „A 2011-es rendezvény óta megnőtt érdeklődés a digitális textil konferenciánk iránt azt bizonyítja, mennyire megnőtt a digitális textilnyomtatás szerepe a nyomtatási iparág speciális szegmenseként.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!