REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2014.09.24.
Sign and Display magazin 2014. IV. számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Mozgalmasan indul az ősz – számunkra mindjárt két szakmai kerekasztal beszélgetéssel, amelyek keretében a digitális textil- és pólónyomtatás és a reklámvilágítási szakma hazai szereplői vitatták meg iparáguk jelenlegi helyzetét. Az előbbin kiderült: a digitális textilnyomtatás volumenében ugyan még csak 1% körüli részesedéssel rendelkezik a textiliparon belül, de biztos, hogy óriási felfutás előtt áll, a vertikuma pedig már ma is szinte áttekinthetetlen. Már az is elég ijesztő, ha az alapanyagok választékát áttekintjük: pamut, vászon, kender, gyapjú, selyem, műselyem, valamint a poliamid (nejlon) és poliészter kismillió változata, és akkor a különböző felhasználási területekről még nem is szóltunk…

A LED-é a jövő – vagy már a jelen is? – hangzott el reklámvilágítási kerekasztalunk legfontosabb kérdése. A résztvevők (három-három jelentős gyártó, illetve forgalmazó) egyöntetű véleménye szerint teljesen alkalmazás- és területfüggő, hol és mennyire terjedt el a LED. A közvilágításnál, irodai és otthoni világításnál például még egyértelműen csak a jövőt jelenti, viszont a reklámtábla világításnál már határozottan és ellentmondást nem tűrően a LED a jelen. Ezt elősegíti, hogy érezhető némi „hype” – vagyis kisebbfajta őrület és agresszív marketing a LED körül. Ez most a trend. A szomszédnak is ez van. Haladok a korral. Kevesebb áramot fogyasztok. Ami LED, az mindenképpen jó. Lehet, hogy most még a műszaki adatok nem mindenben támasztják alá ezt a meggyőződést, de talán éppen ez a bizakodás fogja átbillenteni, hogy öt-tíz év múlva tényleg mindenre használják majd.

„Úttörő csak egy lehet és komoly kihívás, sok lehetséges buktatóval. Követők mindig voltak és lesznek és ezzel semmi baj nincs, ez a világ rendje. Lemásolni valamit, ami működik egy sokkal biztosabb, biztonságosabb, de kétségkívül létező üzleti modell” – derül ki Mile Csabával, az OSG Hungary Kft. ügyvezetőjével készített interjúnkból, amelyben megpróbáljuk kideríteni, vajon létezik-e recept a sikerre és a kiegyensúlyozott működésre és mit jelent alkalmazkodni a változó körülményekhez egy majdnem száz főt foglalkoztató, a kreatív produkciós szakmában működő vállalkozás számára?

Igenis vannak magyar sikertörténetek! Ezek egyike az az innovatív, megbízható, kiváló minőségű és nemzetközi piacon keresett termék, amelyet a 2011-es indulás óta 200 példányban értékesítettek. A hazánkban az LFP Center Kft. által forgalmazott a Bubble Free kasírozó asztal történetét és fejlesztéseit mutatjuk be riportunkban.

A digitális nyomtatási szektor utóbbi években történt fejlesztései a teljes iparágra kihatottak. A kis példányszámú, kiemelkedő nyomatminőségű termékek fémjelzik leginkább a legutóbbi fejlődési ciklust. Az 1906-ban alapított Adolf Mohr Maschinenfabrik egy mechanikai szerelőműhelyből fejlődött mára a világ vezető digitális vágógépeket gyártó cégévé, amely kiemelkedő minőségű vágógépeket kínál a digitális nyomtatási piac számára. A MOHR új sorozatából az 56 ECO készüléket teszteltük.

Jó olvasást és üzleti sikereket kívánunk!

Bévárdi Szilárd
főszerkesztő

További részletekért kattintson címlapunkra! 

www.magyarsign.hu

 

SIGNEXPO - 2015.

SIGNEXPO REKLÁMDEKORÁCIÓS SZAKKIÁLLÍTÁS A PRINT & PACKAGING FEST-EN

Szakmai csúcsrendezvény 2015 áprilisában a SYMA Rendezvényközpontban.

A reklámdekorációs-, nyomda- és csomagolóipar jogos elvárásai teljesülhetnek 2015. április 14. és 16. között a SYMA Rendezvényközpontban: egy helyen, egy időben, a rokon szakmák teljes kínálatával rendezik meg a reklámdekoráció- a nyomda- és a csomagolóanyag-ipar hazai seregszemléjét a szakmák tavaszi fesztiválját a PPFest elnevezésű rendezvényt.

Mimaki - CJV300

Mimaki: bemutatták az új CJV300 nyomtató/vágógépet

A szeptember 9-11 között megrendezett Viscom párizsi kiállításon bemutatták a Mimaki új CJV300-as sorozatát. Az integrált vágó és nyomtató készülékek 1,3 és 1,6 méter szélességben érhetők el, és a leggyorsabb, 105,9 m2/órás nyomtatási sebesség mellett kategóriájukban kiemelkedő eredményekkel kecsegtetnek a práhuzamos nyomtatási és vágási munkák elvégzésében.

A CJV300-as sorozat megjelenésével egyidőben érkezett a hír a régóta várt SS21 ezüst tinta piacra dobásáról.       

Epson és Manchester United

Epson és Manchester United – együtt az UNICEF-ért

A Manchester United futball klub alapítványa, a ‘United for UNICEF’ azaz ’Együtt az Unicef-ért, új adománygyűjtő akciót indított, az Epson Europe tmáogatásával. Az Old Trafford stadionban tartották meg azt az egynapos fotókiállítást, amellyel az ’United for UNICEF’ akció tizenöt éves fennállását ünnepelték meg.

Az évforduló tiszteletére Sir Alex Ferguson bemutatta személyes válogatásában azt a tizenöt fotót, amelyek az együttműködés legemlékezetesebb momentumait mutatják be. A fotókat aztán az Epson Stylus Pro 9900 szélesformátumú nyomtatójával kinyomtatták, és 508 mm x 768 mm méretben, Sir Alex Ferguson aláírásával megtekinthetők, és licit formájában megvásárolhatók a www.united4unicef.org oldalon.

Az árverésen befolyt pénzt az alapítvány a vietnami rászorult gyerekek támogatására fordítja.   

Fujifilm Vybrant F1600

Kereskedelmi forgalomban a Fujifilm Vybrant F1600

A szeptember 9-11 között megrendezett Viscom Párizs kiállításon bejelentették a Fujifilm Vybrant F1600 keresdelmi forgalomba helyezését.

Az idén a Fespa Digital kiállításon bemutatott készülék egy új, nagyformátumú nyomtató a grafikai piac számára. A Vybrant F1600 egy 1,6m roll-to-roll eszköz, a Fujifilm szabadalmaztatott FUZE hibrid UV-tinta technológiájával.

A Fujifilm FUZE technológia javítja a hatékonyságot, és eredményes nagyformátumú termelési környezetben is. A tinta UV komponense egy tartós, erősen karcálló festék filmet állít elő, míg az eco-solvent hordozó eredményeként vékony a tintafelület, megnövelve a rugalmasságot a kezelés és a utómunka terén.

Az UV szárító képességének köszönhetően a hordozók a nyomtatás után azonnal szállításra készek.

IFA 2014 - LG

AZ LG számos innovációval várta a látogatókat.

Az LG Electronics (LG) Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai kiállításán, a szeptember 5. és 10. között Berlinben megrendezett IFA 2014 vásáron impozáns termékkínálattal mutatta be, hogy a vállalat termékeivel milyen mélyen beépült a fogyasztók mindennapjaiba.

Az LG az "Innovation for a Better Life" mottó jegyében továbbra is olyan márkaként kívánja pozícionálni magát, amely kifinomult és intelligens felhasználói élményt biztosít háztartási- és szórakoztatóelektronikai termékkínálatának minden egyes tagjával, így a világ első kereskedelmi forgalomban kapható 4K OLED TV-jével, az Android WearTM operációs rendszerű LG G Watch R okosórával, a CordZeroTM porszívókkal, valamint a szöveges üzenetekre reagáló háztartási berendezésekkel.

Mimaki és Caterham F1 – egy csapatban!

Kifejezetten izgalmas partnerségbe kezdett a Caterham Forma 1-es csapata és a Mimaki, hiszen mostantól a japán gyártó fogja gyártani grafikai partnerként a csapat összes kommunikációs anyagát, illetve autó grafikáit és vizuális megjelenéseit.

A Forma 1 gyors léptékű világában a csapatoknak olyan grafikai megjelenésekre van szükségük, amelyek által kiemelkedhetnek a mezőnyből és versenyelőnyt kovácsolhatnak belőlük.

Mnfredi Ravetto, a Caterham csapat vezetője pedig tudja, mit jelent kiemelkedni. Csapatvezetőnek történő kinevezése az alakulat nagyobb sikereinek elérése érdekében történt, és Ravetto elismeri, hogy ehhez szükség van egy olyan partnerre, aki a csapat céljait megfelelő vizuális megjelenítésben tudja interpretálni.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!