REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2014.06.20.
Sign and Display magazin 2014. III. számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Alig hogy elkezdődött a futball világbajnokság, mi máris magyar világbajnokot ünnepelhetünk – anélkül, hogy válogatottunk Brazíliába utazott volna, hiszen idén Kiss Lajos nyerte el a World Wrap Master címet a Fespa Digital kiállításon! Az idei megmérettetésen nem csak autókat, de próbababákat és wc ülőkéket is be kellett burkolniuk a versenyzőknek!

A FESPA Digital kiállítás idei jelmondata és az esemény designja is a búvárkodásról szólt. És ami a búvároknak a Vörös- tenger, a maga csodálatos víz alatti világával, az a digitális nyomtatással foglalkozóknak a FESPA Digital. Mi is elmerültünk ebben a csodálatos, újdonságokkal teli világban és exkluzív helyszíni tudósításunkból első kézből mutatjuk be olvasóinknak a Fespa mélytengeri merülésünk során látott kincseket!

Nagyon ritkán adódik alkalom arra, hogy betekintsünk egy sikeres cég stratégiáját megalkotó vezető gondolataiba – a Sign&Display magazinnak a Fespa Digital kiállítás során lehetősége nyílt interjút készíteni Mike Horstennel, a Mimaki Europe marketingigazgatójával, és megtudhattuk, miért jár a Mimaki más ösvényeken, mint a cégek többsége.

Idehaza is eseménydúsan telt a tavasz, hiszen ellátogattunk a Nyomdaker nyílt napok rendezvényére, ahol működés közben mutatták be a Mimaki négy nyomtatóját, illetve plottergépeket, membránasztalos hőpréseket és Biodome folyékonylencse rendszereket. Az esemény tematikája, a címkenyomtatás pedig különösen érdekes volt, ezért a jó végeredmény tulajdonképpen nem is meglepő!

Taxifóliázási „félig nyílt” napot tartott a Vink Plast Kft. budatétényi telephelyén, helyhiány miatt ugyanis ezúttal csak az egyik kiemelt partnerüket, a City Taxit tudták meghívni. Az esemény főszereplője természetesen a gyakorlati bemutató volt – kismillió kérdéssel és válasszal megfűszerezve, amelyekről kollégánk részletesen beszámol.

A modern médiafogyasztót szinte betemetik a reklámok: tévé, rádió, újság, internet, postaláda – folyamatosan zúdul rá az információkba burkolt vásárlói biztatás. Ha egy szép napon megcsömörlik, és szántszándékkal egyiket sem nyitja ki, még koránt sem hiheti azt, hogy csatát nyert a reklámokkal szemben, hiszen jártában-keltében folyamatosan rendhagyó reklámokkal találkozik. A buszt összeroppantó műanyag óriáskígyó, a lentikuláris quad-plakát, a negyvenméteres mozgólépcső-hirdetés kétségkívül meghökkentő látvány – valamennyi az ambient média témakörébe tartozik. Ami a hétköznapi embernek jó poén, a vásárlójelöltnek „aha” élmény, a sign szakmának viszont komoly lehetőség, hiszen ezeket a különleges vagy legalábbis annak szánt reklámtermékeket valakinek le is kell gyártani.

Sok olvasónk jelezte, számára nem tisztázottak a Magyar Nemzeti Bank által kínált Növekedési Hitelprogram feltételei, ezért utána jártunk annak, ki és milyen formában vehet fel ilyen hitelt. Emellett számos gépteszt és érdekes beszámoló került mostani lapszámunkba.

A Fespa jelmondatára alapozva ezúton kívánjuk Önöknek: Merüljenek el a Sign&Display magazin aktuális lapszámában, és nem utolsó sorban a nyaralásban!

Bévárdi Szilárd
főszerkesztő

További részletekért kattintson címlapunkra! 

www.magyarsign.hu

         
Esko – V sorozat

Az Esko egy formula 1-es állomást imitálva építette fel standját a Fespa Digital 2014 kiállításon, demonstrálva az iparág, és a márka fejlődésének dinamikáját.

Az Esko teljes portfóliója mellett Európában először bemutatta új, V jelű sorozatát. Ezek a Kongsberg asztalok standard design alapján készülnek és a Kongsberg gyártási minőségét garantálják.

A két különféle konfigurációban elérhető V sorozatot kifejezetten a sign&display és a csomagolási üzletág számára fejlesztették ki.

A V sorozat készülékei hamarosan rendelhetők lesznek Magyarországon is.

 

EDP díj

EDP díjat nyert a Screen Truepress címkenyomtatója.

Az European Digital Press Association (EDP) a 2014. év „Legjobb címkenyomtatójának” szavazta meg a Screen Truepress Jet L350UV digitális címkenyomtatóját, ezzel ismerve el a cég innovatív technológiai újításait.

A tavalyi Labelexpo-n megjelent készülék megfelel a csomagolási iparban dolgozók növekvő igényét a termék-differenciálásra.

A tintasugaras készülék maximális nyomtatási szélessége 322 mm, termelési sebessége pedig 16,1 m2/perc, és fotórealisztikus képek nyomtatására képes, minimális napi karbantartás mellett.


 

Flexibilis szoftver előfizetések

A SA International (SAi) a világ egyik vezető szoftvergyártója, teljes, professzionális megoldásokat kínál a tervezéstől a gyártásig, a sign készítők, digitális nyomtatással foglalkozók, szitanyomók és CNC gyártók számára.

A Sai az idei Fespán mutatta be rendhagyó termékértékesítési csomagját, amelynek keretében a felhasználók, akár egy hónapos időtartamra, előfizetéses formában használhatják szoftver megoldásaikat.

Az érdeklődők két csomag közül választhatnak: A Flexi csomagban teljeskörű megoldást kapnak nyomtatáshoz, vágáshoz és nyomtatás/vágási megoldásokhoz, párhuzamosan 5 készülékre, mindössze 49,95 USD havi előfizetési díjért, éves előfizetés esetén vagy 59,95 USD havidíjért, ha nem vállalják az éves elkötelezettséget.

A Flexi Design csomagot kifejezetten a kizárólag tervezéssel foglalkozóknak kínálják, és minden, a tervezéshez szükséges funkciót és frissítést tartalmaz. A Flexi Design havidíja éves szerződéssel 19,95 USD, míg hónapról hónapra történő előfizetési díja 29,95 USD.

 

K-One szublimációs festék

A Kiian bemutatta Digistar K-One szublimációs festékeit.

A textil és ipari festékek gyártásában piacvezető Kiian csoport bemutatta legújabb festékeit.

A legújabb fejlesztésű K-One termékük új lehetőségeket kínál felhasználói számára, hiszen kifejezetten a nagy termelékenységet és a kiemelkedő gyártási minőséget szolgálja az ipari szintű textilnyomtatásban.

Roland Biemans, a Kiian marketing igazgatója elmondta: „Az új termékek megjelentetése összhangban van cégünk innovációs elkötelezettségével. A Digistar K-One által kínált lehetőségek kifejezetten izgalmasak, hiszen ez a termék kiemelkedően magas termelékenységet, és kiváló végeredményt garantál, tehát mindazt, amihez a Kiian felhasználók eddigi termékeink felhasználása során már hozzászokhattak.”

A Digistar K-One termék megjelenése gyakorlatilag folytatása a tavaly megjelentetett, és kifejezetten Ricoh nyomtatófejekre fejlesztett Digistar Gen-R sorozat megjelenésének.

 

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!