www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Kínában nem tabu a dohányreklám

Dinamikusan nő a cigarettaipar Kínában, ahol a dohányzás elleni intézkedéseknek szinte semmi hatásuk nincs – derül ki a Thinktank független kínai kutatóintézet frissen közzétett jelentéséből, mely szerint fokozottabb dohányzásellenes kampányokra lenne szükség.

A szervezet szerint a kelet-ázsiai országban gyártott cigaretták mennyisége az elmúlt egy évtized során csaknem megduplázódott, számuk az elmúlt tizenkét hónap során 2,17 ezer milliárd darabot tett ki. A dohányosok száma Kínában 300 millió fő, passzív dohányzásnak további 700 millió fő van kitéve. A kínai férfiak több mint fele, a 15 év feletti teljes lakosság sorában csaknem minden harmadik ember cigarettázik – áll a statisztikákban.

Az előző kínai kormány 2003-ban írta alá az Egészségügyi Világszervezet dohánytermékek szabályozására vonatkozó keretegyezményét, a gyakorlatban ugyanakkor nem történt jelentős előrelépés a dohányzás visszaszorítását illetően a Thinktank szerint. A kutatóintézet ezért a kínai kormányt és az országos szabályozás hiányát nevezte meg, mondván: a hivatalosan meghirdetett dohányzásellenes kampányoknak szinte semmi hatásuk nem volt.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére