www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Reklám és GDP

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) megbízásából a PwC Magyarország által készített „A reklám gazdasági hatásai” c. kutatás legfontosabb megállapítása, hogy minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét.

2012-ben hazánkban 174 milliárd reklámra fordított forint 820 milliárd forinttal járult hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez. „Az eredmények alátámasztják, hogy a kommunikációs iparág a gazdaság motorja, mert támogatja a tisztességes versenyt, lehetővé teszi az innovációt és a technológia fejlődését, számos más iparágat támogat, és így jelentős munkavállalói réteget tart el.

A magyar kommunikációs iparág ezeken a hatásokon keresztül jelentős mértékben járul hozzá a magyar gazdaság növekedéséhez.” – foglalta össze a kutatást Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke.

A reklámipar közel 13 ezer főt foglalkoztatott közvetlenül 2012-ben, a hirdetéseket előállító kreatív iparágak és a reklámozáshoz köthető egyéb szakmák és területek hazánkban mintegy 50 ezer embernek biztosíthatnak ma is mindennapi megélhetést.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére