REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2013.11.14.
Sign and Display magazin 2013. V. számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Transzfer vs direkt illetve Tampon vs digitális… Nem, ez nem egy híres boksz szövetség gálájának beharangozója, hanem részlet a Sign&Display magazin 2013. november-decemberi lapszámának tartalmából!

A fent említett első cikkben olyan kérdésekre keressük a választ, mint: Miért trend mostanság a dye szublimáció a sign és grafikai üzletágban? Mikor jobb a transzferes és mikor a direkt dye sub nyomtatás?

A Printexpo kiállításon magazinunk standjával szemben egy tamponnyomó gépeket képviselő cég kínálta termékeit, miközben a város másik kerületében egy digitális LED-UV ajándéknyomtatóról tartottak bemutatót, szakmai napok keretein belül. Adódott az ötlet a két technológia – tamponnyomás és digitális – összehasonlítására, ebből született Tampon vs digitális című írásunk.

2013 ősze bővelkedik nyomdaipari szakvásárokban: Október 1-3. között volt látogatható az összevont Business Expo (az üzleti megoldások kiállítása), a 26. Budatranspack (Magyarország legnagyobb csomagolóipari és logisztikai kiállítása), és a 16. Printexpo, a hazai legjelentősebb nyomdaipari digitális technológiai szakkiállítás.

Kihasználva az adódó alkalmat, a Printexpon magazinunk megkérdezett három szakértőt a festékpiac helyzetéről – az új nagyformátumú nyomtatókhoz kapcsolódó festék fejlesztésekről. A részleteket cikkünkben olvashatják.

Ahogyan azt szinte megszokhattuk, a Nyomdaker ezúttal is egy szakkiállítás, a PrintExpo ideje alatt tartott nyílt napokat. A rendezvény jellege szinte semmiben sem különbözött a korábbiaktól, de az előzetes érdeklődések és időpont egyeztetések alapján a Mimaki magyarországi forgalmazójánál úgy döntöttek, a rendezvényre egy egész hetet szánnak.

Lapunk megjelenésekor, november 19-21 között a PPD Expon szakmai közönség előtt állítanak ki a nyomda- és csomagolóipar szereplői. A kiállítás többek között arra épít, hogy a két iparág egyre több közös kapcsolódási ponttal rendelkezik. Előzetes beszámolónkban ízelítőt kapnak a rendezvényről. A látogatói regisztrációhoz kattintson ide.

2014. február 16-20. között Düsszeldorfban az EuroShop keretein belül nem egyszerűen szakmai kiállítás és vásár várja az üzleti lehetőségeket kereső cégeket, hanem az ötletek lenyűgöző tárháza, impozáns és meghökkentő vásári standok, a nemzetközi szakmai látogatók olvasztótégelye, a világ kiskereskedelmének „ki kicsodájának” felvonulása és az a szikra, amely az EuroShop csarnokaiba lépve azonnal felvillanyozza a látogatót – talán ez jellemzi leginkább a seregszemlét.

A vásári beszámolók és előzetes kedvcsinálók mellett teszteltük a Zünd Cut Center szoftver 2.0 verzióját, hogy megtudjuk, hogyan lehet szoftveres támogatással növelni a termelékenységet és a hatékonyságot.

Az Aktuális műszaki kérdések a reklámipari LED alkalmazásokról című cikksorozatunk második részében ismét olyan pontokat fogunk tárgyalni, amelyek rendszeresen visszatérnek a reklámipari LED szakmában.

Örömmel ajánljuk tehát figyelmükbe lapunk legfrissebb számát és sikeres évzárást kívánunk az Önök és cégük számára egyaránt!

További részletekért kattintson címlapunkra! 

 

PPDexpo MEGHÍVÓ

A nyomdaipart és a csomagolástechnikát egy képzeletbeli matematikai egyenletbe helyezve egyre több közös nevezőt találunk.

A két üzletág lassan, de biztosan közelít egymáshoz, egyre több a nyomdaipari csúcstechnológiával készülő csomagolás; a packaging üzletágban számos nyomdai kivitelező talál új piacra.

Magazinunk örömmel tudósít egy olyan rendezvényről, ahol az integráció várhatóan egy újabb szintre lép. Legyen Ön is szemtanúja, hol tart ma a nyomdaipar és a csomagolástechnika!

Találkozzunk a PPD Expo kiállításon, november 19-21. között a Syma Csarnok terültén!

Ehhez mindössze egy gyors regisztráció szükséges itt.

Reklám és GDP

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) megbízásából a PwC Magyarország által készített „A reklám gazdasági hatásai” c. kutatás legfontosabb megállapítása, hogy minden reklámra elköltött 10 forint 47 forinttal növeli a magyar gazdaság teljesítményét.

2012-ben hazánkban 174 milliárd reklámra fordított forint 820 milliárd forinttal járult hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez. „Az eredmények alátámasztják, hogy a kommunikációs iparág a gazdaság motorja, mert támogatja a tisztességes versenyt, lehetővé teszi az innovációt és a technológia fejlődését, számos más iparágat támogat, és így jelentős munkavállalói réteget tart el.

A magyar kommunikációs iparág ezeken a hatásokon keresztül jelentős mértékben járul hozzá a magyar gazdaság növekedéséhez.” – foglalta össze a kutatást Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke.

75 éves a fénymásolás

Idén októberben ünnepeljük az első fénymásolt, azaz xerografikus kép megszületésének 75. évfordulóját, amelyet Chester Carlson készített egy második emeleti bérelt lakásban New York Queens negyedében.

Az 1938. október 22-én tett felfedezés végül a Xerox alapításához és egy iparág megszületéséhez vezetett. A xerográfia, mint találmány máig meghatározó szerepet tölt be életünkben. Világszerte a legtöbb irodai nyomtató, másoló jelenleg is a xerográfia, azaz az elektrosztatikán alapuló hőrögzítéses képsokszorosító eljárás elvén működik.

A fizikusnak és jogásznak tanuló Carlson nevéhez egyébként több találmány fűződik. A forgó hirdetőtábláktól kezdve, az elvezető barázdákkal ellátott esőkabátig és a cipőtisztító berendezésig sokféle felfedezéssel örvendeztette meg az embereket. Az első xerografikus képpel Carlson célja az volt, hogy az irodában dolgozók munkáját hatékonyabbá és egyszerűbbé tegye.

Címkeprinter az Epsontól

Az Epson bemutatta a TM-C3500 címkenyomtatót, amely számos iparág számára kínál megoldást a színes címkék házon belüli nyomtatására. A készülék festékalapú tinta helyett pigmentalapú tintát használ. Ennek köszönhetően olyan tartós, színes címkék nyomtatására van lehetőség, amelyek gyorsan száradnak, valamint kenődés-, víz- és fakulásállóak.

A gyártóipar, vegyipar, egészségügy, kiskereskedelem és rendezvényipar igényeinek megfelelően tervezett nyomtató lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy saját címkéket nyomtassanak házon belül, kiküszöbölve a hosszú kiszállítási időt és a címkegyártás magas költségeit.

A TM-C3500 szélesebb körű konfigurációs beállításainak köszönhetően a felhasználók könnyedén testre szabhatják a címkéket. A DURABrite Ultra tintapatronok költséghatékony működést biztosítanak, mivel csak a kifogyott színt szükséges pótolni.   

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!