www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Reklámadó elhalasztva?

A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett es a médiaszektorra kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben levő kommunikációs iparágat.

A médiaszektor, mint a véleményformálás, a véleménynyilvánítás alapvető fontosságú iparága súlyos helyzetben van, amit az is jelez, hogy a szektor az elmúlt öt évben reklámbevételeinek több mint harmadát elveszítette.    

A tervezetben szereplő adókötelezettség a fentiek ismeretében a média szektor munkahely-teremtő képességét, beruházási, kutatás-fejlesztési tevékenységét, társadalmi szerepét, végső soron pedig alapvető feladatainak ellátását veszélyeztetné a hazai tartalom-előállítás helyzetének nehezítése mellett.           

A teljes kommunikációs iparágat tömörítő szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak a Kormánynak abból a célból is, hogy a jogalkotó számára információt adhassanak a médiaszektor valós helyzetéről, valamint azon hatásokról, amelyek a tervezett adó bevezetése nyomán a magyar gazdaság teljesítőképességére is negatív következményekkel járhatnak.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére