REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2013.09.20.
Sign and Display magazin 2013. szeptember-októberi számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

„Itt van az ősz, itt van újra…” és az időjárás mellett az üzlet is visszatért rendes kerékvágásába. A Sign and Display magazin aktuális számában elsőként beszámolunk az idei év egyik legkiemeltebb nyomdaipari rendezvényéről, a Londonban június 25-29. között megrendezett Fespa kiállításról. A szélesformátumú nyomtatás egyik legrangosabb seregszemléjén számos újdonságot volt érdemes megnézni, hisz sok cég ide időzítette legfrissebb fejlesztésének prezentációját. Helyet kaptak a garázscégek is, bár igaz, az iparág nagyágyúi mágnesként vonzották a látogatókat a központi helyekre települt, nagyméretű standjaikhoz. Az ExCel centrum ideális házigazdának bizonyult, végre egy kiállítás, ahol nem kellett a csarnokok közti gyalogtúrára edzeni.

2013 sign ipari szempontból két legfontosabb projektje a Nemzeti Dohánybolt és a budapesti taxik „besárgítása”. „Cigicégérek” című anyagunkból megtudhatják – az üzlet nem ért véget a sign-kivitelezők és –forgalmazók számára, mert a korábban eredménytelennek nyilvánított helyekre ismét kiírták a trafik nyitásának lehetőségét.

A népszerű francia akció-vígjáték mintájára folytatásos cikkünkben „Taxi2” címmel adunk aktuális körképet a budapesti taxi projektről, mivel hivatalosan is életbelépett az új budapesti taxirendelet. A fóliaforgalmazók folyamatosan bővítik raktárkészleteiket, felkészülve az év (és 2014) legnagyobb volumenű dekorációs projektjére. Az autófóliázók számos műszaki kérdés tisztázását kérték a BKK-tól, amire elég felemás válasz született. A taxisok egy része pedig pereli a BKK-t. Lényeg, hogy mérőműszerrel történik a befóliázott taxik „átvétele”, a módszerrel viszont nem mindenki elégedett. Egyes információk szerint több, készre fóliázott taxi megbukott a „vizsgán”.

Ha hatékonyságra, termelékenységre törekszünk és az ár alacsonyan tartása érdekében lemondunk néhány kényelmi funkcióról, nem hagyhatjuk figyelmen kívül a Redsail gravírozó-vágó asztalt. Ötmillió forintért szerepel a hazai forgalmazó kínálatában ez a 130 W teljesítményű lézervágó, amellyel a legtöbb POS termék készre gyártható, s emellett számos egyéb célra is alkalmas. Hogy mik az előnyei, és mikről kell lemondania a Redsail vásárlóinak, kiderül géptesztünkből.

Európában eddig egyedülálló kampányával a boltokban kapható termékei címkéjének egyik oldalán a fogyasztók nevére cserélte márkanevét a Coca-Cola. Májustól augusztusig Magyarországon is hazai keresztnevekkel, becenevekkel és gyűjtőnevekkel helyettesítették a Coca-Cola feliratot a palackokon és a dobozos üdítőkön. A Perfect Media projektbeszámolójából kiderül, milyen marketing támogatást kapott ez a rendhagyó kezdeményezés.

Régi adósságunkat pótoljuk a chicago-i központú POPAI (The Point of Purchase Advertising International) nagy jelentőségű elemzésének publikálásával. Az átfogó amerikai riport olyan témákat vet fel, amelyek Magyarországon is aktuálisak: hogyan döntenek a fogyasztók a kereskedelmi egységekben, amikor a gazdaság stagnálása takarékos vásárlásra ösztönzi őket.

Létezik olyan nyomtató a piacon, amelyet a felhasználók terveztek? Igen! Ez bizony a HP Designjet T920 modellje. Az elsősorban CAD nyomtatásra kifejlesztett HP Designjet T920 külső megjelenését és több funkcióját gyakorlatilag a felhasználók tervezték. A HP 100 felhasználó igényeit, javaslatait meghallgatva alkotta meg az elődtől formailag és funkcionalitásban is eltérő T920-at. Tesztünkből kiderül, milyen az a printer, amit részben a userek véleményére alapozva hoztak létre.

A jelenlegi piaci kínálatban elérhető RIP szoftverek jócskán túlmutatnak a nyomtatás támogatásán. Elemzésünk a piacon elérhető legújabb fejlesztésekbe enged betekintést, többek között arról szól, ami senkit sem hagy hidegen: hogyan lehet jelentős tinta megtakarítást elérni a legújabb RIP szoftverek segítségével.

Kellemes Olvasást kívánunk Önöknek!

Találkozunk a Printexpo kiállításon október elején!
Ingyenes belépőért kattintson ide: www.printexpo.hu/signdisplay

 

Reklámadó elhalasztva?

A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben levő kommunikációs iparágat.

A médiaszektor, mint a véleményformálás, a véleménynyilvánítás alapvető fontosságú iparága súlyos helyzetben van, amit az is jelez, hogy a szektor az elmúlt öt évben reklámbevételeinek több mint harmadát elveszítette.    

Élénk világító táblák

Az új 3M Envision fényáteresztő fóliacsaláddal és a 3M Envision diffúz fóliákkal élénk, vibráló színű, és egyenletes színképű világító táblákat hozhatunk létre.

A 3M Envision fényáteresztő es diffúz fóliák megadják azt a lehetőséget, hogy védjük a természetet anélkül, hogy ennek oltárán feláldoznánk a teljesítményt.

A 3M technológiája lehetővé teszi a LED-ek széleskörű felhasználását: ugyanazt a fényt kevesebb LED felhasználásával érhetjük el, ezzel csökken az anyag és a karbantartás költsége is.

Díjnyertes az ECO-SOL MAX2

Értékelték a Roland DG erőfeszítéseit az oldószeres eco festékek új generációjának kifejlesztése terén. A cég ECO-SOL MAX2 terméke elnyerte a European Digital Press (EDP) díjat. A legjobb új generációs oldószeres festék-technológia kategóriában az EDP Szövetség díjátadóján, a Londonban rendezett FESPA kiállításon érte a japán céget a megtiszteltetés.

 

szüreti plexi akció

Minőségi Altuglas plexi anyagok szüreti promóciója. Október 31-ig (illetve a készlet erejéig) egyedi árakon próbálhatja ki az Altuglas extrudált plexi termékeit. Illetve kóstolhatja meg a Nyakas Pince Aligvárom cuvée-jét.

Kattintson a további részletekért: http://www.vink.hu/aktualitasok

PRINTEXPO - Legyen a vendégünk!

Szerkesztőségünk örömmel vesz részt minden olyan kezdeményezésben, amely az olvasóink számára előnyös.

Szeretnénk most mi „állni” az önök költségeit és ingyenes belépőt biztosítani a Printexpo kiállításra. Ehhez mindössze egy gyors regisztráció szükséges az alábbi linken: www.printexpo.hu/signdisplay

Üdvözlettel,
A Sign & Display magazin munkatársai       

ARC: Trafikmutyi és rossz nevelés

Mi történt velünk? – ez volt az idei ARC pályázat és kiállítás hívószava.

Abból, hogy 1400 pályaműből kellett a népes szakmai zsűrinek kiválasztania az Ötvenhatosok terén szeptember 22-ig látható 125 plakátot, az látszik: elég sok minden történt velünk.

Frenyó Teodóra „Rossz nevelés” című alkotása nyerte az idei ARC-pályázat fődíját – derült ki a progam sajtótájékoztatóján, a budapesti Szépművészeti Múzeumban.      

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!