REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2013.04.25.
Sign and Display magazin 2013. március-áprilisi számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Megjelent lapunk idei második száma, tele a reklámipar olyan újdonságaival, amelyek biztosan hasznára lesznek, legyen Ön akár kivitelező, akár a megrendelői oldal képviselője a reklámszakmában!

Az idei év kétségtelenül legfontosabb szakmai összejövetele a június 25-29. között Londonban látogatható Fespa 2013 kiállítás. Az érdeklődést mi sem jelzi jobban, mint hogy az egyik nagy LFP gyártó épp arra hivatkozva mondta le a szintén nem érettségi találkozó kaliberű Ipex-en a kiállítói részvételt, hogy köszöni szépen, de minden erejével a Fespa-ra koncentrál. A március-áprilisi előzetes adatok alapján a Fespa London kiállítás szervezői 106 országból regisztráltak látogatókat. Az érkezőket 56 ezer négyzetméteren fogadják a kiállítók és a szervezők. Lynda Sutton marketing menedzser lapunknak elmondta, a széleskörű érdeklődés és az előregisztráltak nagy száma arra enged következtetni, hogy már igazi világmárkaként lehet beszélni a Fespa brand-ről. Lapunk tudósítója egyébként szintén felszáll majd a Fespa „járatra” és a helyszínről tudósítja olvasóinkat a kiállításról!

A nemzetközi trendek mellett folyamatosan figyeljük a reklám iparág hazai alakulását is. A számvetésre a legmegfelelőbb alkalom, a Magyar Reklámszövetség éves felméréseinek közlése. Idén Tapolcán, a Médiapiac 2013 konferencián jelentették be a 2012. éves reklámköltési adatokat, amelyek – a tavalyi évhez hasonló módon – széleskörű szövetségi és iparági összefogás segítségével születtek meg, immár 13. alkalommal. Hogy vajon milyen szeletekből állt össze a 2012-es reklámtorta és az íze édesebb lett-e 2011-hez képest, az kiderül cikkünkből!

Az európai gazdasági stagnálás a legfrissebb előrejelzések szerint 2016-ig még fennálló probléma marad, így a HP-Scitex fontosnak tartotta megosztani az iparági trendekkel kapcsolatos észrevételeit és a production printingben rejlő kiugrási lehetőségeket, amelyeket nemzetközi és hazai előadókkal tartott budapesti szakmai programján prezentálta az érdeklődőknek.
A cég szerint két tervet érdemes áttekinteniük a nyomdai szolgáltatóknak:
- költség-, bérstop, és a beruházások elhalasztása
- reagálás a megváltozott piaci igényekre, amelyek: rövidülő projekt határidők, csökkenő példányszámok, megszemélyesített igények az ügyfelek részéről.
Persze a fentiek mellett még sok egyéb értékes információt is megtudhatnak, ha elolvassák beszámolónkat a rendezvényről!

Ha emblémázás, akkor szublimáció – vallják sokan. A nyomtatott kommunikáció évek óta megfigyelhető trendje – példányszámok csökkenése – ezt az eljárást, úgy tűnik telibe találta. Hype-ról nem beszélhetünk, de az sokaknak feltűnt, sűrűsödnek a szublimációs nyomtatással kapcsolatos innovációk. Hogy milyen munkához mely gépet érdemes választanunk? Az eligazodásban Roman Mattes az Alphaset Magyarország ügyvezetője volt a segítségünkre praktikus tanácsokkal, illetve a Digitmaster Kft. rendezvényén tudhattunk meg többet a szublimációs üzletág aktualitásairól.

Az autósok legtöbbje annyit tud az autógumikról, hogy fekete és kerek. A LED-ekről pedig a felhasználók többsége csupán annyit gondol, hogy pici, fényes, és gazdaságos. Ezt a tudást szeretnénk egy kicsit árnyalni a most induló cikksorozatunkkal, amelynek első cikkében már olyan hasznos ismeretekre is szert tehetnek olvasóink, mint például: „Mi az a 10 kérdés, amit mindig meg kell kérdezni LED-rendszer vásárlás esetén?” A sorozatot tehát érdemes lesz akár gyűjteni is, hiszen hasznos tudástárat állít fel a világítástechnikáról, melynek szakmai hátterét az Oxygen SMD tapasztalt csapata garantálja!

A fentiek mellett beszámolunk még a zászlógyártásban rejlő kreatív innovációs lehetőségekről, arról, milyen piaci rést találtak a Xanté nyomtató fejlesztői, akik olyan digitális nyomtatót alkottak, amelynek leendő tulajdonosai a közepes szériájú csomagolóanyagok, kartondobozok, displayek gyártásában jutnak jelentős versenyelőnyhöz. Szó lesz még továbbá a 3M öntapadó fólia tréningjéről, illetve a hazai dekorációs fólia piac három piaci szereplőjének részvételével zajlott szakmai beszélgetésről is, amely beszámolókból érdekes aktualitásokat ismerhetünk meg a dekorációs fólia piacról.

Kellemes olvasást kíván Önöknek a Sign&Display Magazin csapata!

www.magyarsign.hu

Felirat- és embléma készítő verseny

Első OBELISK 3D SIGN térhatású felirat- és embléma készítő verseny

Mestere vagy a térhatású, háromdimenziós feliratok, emblémák készítésének?

Akkor a VASCO által meghirdetett verseny kitűnő lehetőség lehet számodra, hogy még többen megismerjék munkáidat.

Ha nem, de elég kreatív vagy, akkor is köztünk a helyed. Mérd össze tudásod a legjobbakkal, ne habozz, küldd el nekünk a jelentkezésed!

4 kattintással elkészíted a referencia fotóid, néhány leütés és megvagy a nevezéssel. Elküldöd nekünk e-mailben és ennyi az egész? Majdnem…

A világ legjobb buszmegállója

A világ legjobb buszmegállójával rukkolt elő új – meghökkentő - kampányához egy amerikai telekommunikációs cég.

Azok a szerencsések, akik a megállóban elhelyezett plakát felhívását követve ellátogattak egy weboldalra, különleges meglepetésben részesültek: volt akiért sportkocsi, másért kutyaszán vagy lovas kocsi érkezett.

A Qualcomm egy Los Angeles-i buszmegálló szélfogófalának oldalára különböző plakátokat ragasztott, amelyen egyrészt magát hirdette, másrészt egy-egy egyszerű kérdést tett fel a várakozóknak: „Siet?”, „Unatkozik?”, „Szerelmes?”, „Már mindent látott?”. Aki mobilján keresztül a megadott weboldalon igennel válaszolt, az igencsak meghökkent.

Új GE gyár Budapesten

Új üzemmel bővítheti Budapesti fényforrásgyártó bázisát a General Electric (GE), amivel akár másfélszáz új munkahely is létrejöhet a GE Hungary Kft.-nél - értesült a Napi Gazdaság.

A volt Tungsram-gyár abból a globális átszervezési hullámból profitálhat, amelynek keretében a GE világszerte több üzemét is bezárja és csökkenti alkalmazottainak létszámát.

A GE ez év januárjában, a várakozásokat felülmúló negyedik negyedéves üzleti beszámoló publikálását követően jelentette be, hogy 2014-ben be kívánja zárni két észak-amerikai és egy mexikói üzemét. Az egyesült államokbeli tervek részeként lakat kerülhet a Ravenna városában működő, csarnokok megvilágítására használatos gázkisüléses (HID) lámpákat gyártó egységre is.

Széles formátumú Konica berendezések

A Konica Minolta a nyomdaiparban történő debütálása óta, az elmúlt 8 évben jelentős tapasztalatokat szerzett a nyomdaipari berendezések beszállítójaként. Termékeivel, munkafolyamatokat hatékonyabbá tevő szoftveres alkalmazásaival és nem utolsó sorban szolgáltatásaival a  piac meghatározó szereplőjévé vált.

A vállalat mindemellett folyamatosan törekedett arra, hogy az egyre növekvő és egyedi piaci igényeknek maradéktalanul megfeleljen. Ez okból kifolyólag született meg a döntés, hogy a Konica Minolta a KIP-pel együttműködve (és a tudásbázisára alapozva) a jövőben a széles formátumú nyomtatás piacán is képviselteti magát.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!