www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Out-of-Home Hirdetési piac

4,4%-os növekedés a 3. negyedévben.

Az Outdoor Advertising Association of America (OAAA) szervezet jelentése szerint az Egyesült- Államok Out of home (OOH) hirdetési piaca 4,4%-os növekedést produkált 2012. harmadik negyedévében.

Ez a teljes forgalmat tekintve 1,5 milliárd USA Dollárt jelent, es az üzletág több mint két éve tartó folyamatos növekedését is egyben.

„A hirdetők egyre többet költenek OOH hirdetésre, mert felismerik ennek a médiumnak a stratégiai jelentőseget, innovatív megoldásait és sokrétű megjelenési formáját, amelyek szinte körülveszik a fogyasztókat, amíg nem otthon vannak – ahol egyébként ébren töltött óráik 70%-at töltik” mondta Nancy Fletcher az OAAA elnöke.

A tavalyi év első kilenc hónapjában legtöbbet a McDonald’s költött, őket a Verizon es a Chase bank követték.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére