REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2013.02.28.
Sign and Display magazin 2013. január-februári számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Megjelent lapunk idei első rendes lapszáma!

Azért emelem, ki mindezt, mert rendhagyó módon 2013. januárjában egy különszámmal jelentünk meg, amely angol nyelven mutatja be hazánk exportra nyitott Sign cégeit olyan meghatározó európai vásárokon, mint az Integrated Systems Europe, a Reklama Polygraf, vagy a Fespa londoni kiadása. Lapunk tehát továbbra is innovatív ötletekkel kíván partnere lenni a válság ellen küzdő hazai cégeknek.

Az Integrated Systems Europe amszterdami seregszemléről exkluzív helyszíni beszámolót közlünk mostani lapszámunkban, amely érdekes lehet mindazok számára, akik már foglalkoznak, vagy még csak érdeklődnek a Digital Signage iránt. Az immár tízedik évfordulóját ünneplő kiállítás évről évre rekordokat dönt, így idén is hű volt hagyományaihoz 44151 látogatójával és majdnem 900 kiállítójával.

Visszatérve a magyar valóságba, külön foglalkozunk a hazai digital signage szakma legutóbbi találkozójával, amelynek egyik legfontosabb üzenete volt, mennyire fontos a digitális megjelenések közös platformra sorolása a közterületi hirdetésekkel a médiatervező cégeknél, így adva egyenlő esélyt a digital signage áttörésének.

Hogy vajon milyen vezetési élményekkel gazdagodott kollégánk, és mennyire ajánlja sign kivitelezők részére mindennapi munkájukhoz a Citroen Berlingo FG furgonját, az kiderül autótesztünkből. Annyi bizonyos, hogy jó néhány fóliatekerccsel is kényelmesen eljuthatunk ezzel a kishaszonjárművel A-ból B-e!

Ha már fólia: nem mehetünk el szó nélkül amellett, milyen erőteljes változásokon ment keresztül a fóliapiac az elmúlt néhány évben. Rengeteg anyag tűnt el és bukkant fel a piacon, ezért objektív helyzetelemzést kértünk a piac két jelenlegi résztvevőjétől.

Mint tudjuk, az információ tartalma és érthetősége kiemelten fontos. De miért ne lehetne a pontos információkat kreatív módon közölni? Az útbaigazító táblák világában a sztenderd megoldások jó ár/érték arányt képviselő, kipróbált, több helyen bizonyított darabok; ugyanakkor némi kreativitással egészen emlékezetessé is lehet tenni az útbaigazítást. Cikkünkben ilyen megoldásokat mutatunk be, és egy magyar forgalmazó segítségével felmértük a hazai piac jelenlegi igényeit is.

Ritka ilyet hallani, de van olyan eset, amikor szükséges jó kiegészítőt kell vásárolnunk nyomdagépünkhöz, vagy gravírozónkhoz. Ilyenek a kombinált szűrő-elszívó berendezések, amelyek sok nehézségtől és későbbi kiadástól kímélhetnek meg minket. Hogy pontosan milyen kellemetlenségekről van szó, az kiderül cikkünkből.

A világító reklámoknál az ár mellett a két további legfontosabb kérdés az élettartam és a fényerő-csökkenés mértéke. A LED sign rendszerekben keletkező hő szakszerű elvezetésével mindezen kérdésekre biztató válasz kapható – cikkünkben elmondjuk, miképp!

Beszámolunk továbbá a január végén LFP piaci témában tartott szakmai kerekasztal beszélgetés legfontosabb konzekvenciáiról, és a Mimaki nyílt napjáról, valamint a Trade Marketing Klub és a POPAI közös konferenciájáról. Górcső alá vesszük továbbá a könyvkötészetben rejlő piaci lehetőségeket, a habosított PVC termékek és digitális vágógépek piacát.

www.magyarsign.hu

Out-of-Home Hirdetési piac

4,4%-os növekedés a 3. negyedévben.

Az Outdoor Advertising Association of America (OAAA) szervezet jelentése szerint az Egyesült- Államok Out of home (OOH) hirdetési piaca 4,4%-os növekedést produkált 2012. harmadik negyedévében.

Ez a teljes forgalmat tekintve 1,5 milliárd USA Dollárt jelent, es az üzletág több mint két éve tartó folyamatos növekedését is egyben.

Mehet a POS az új trafikokban?

Szeszes és energiaitalt, kávét, ásványvizet, üdítőt és újságot is árulhatnak majd a nemzeti dohányboltok – elvileg így számos olyan termék kerül a trafikokba, amelyek instore marketing eszközökkel nagyon hatékonyan támogathatók.

A jogszabály-módosítás alapján az engedéllyel rendelkezők július 1-je helyett már május 1-jén megnyithatják dohányboltjukat.

ÁLLÁS - MŰSZAKI PROJEKTMENEDZSER

Reklámgyártó cégcsoport budapesti telephelyére műszaki projektmenedzsert keres.

Feladat: kalkulációk készítése a gyártási divíziótól kapott rendszerekben, konstrukciós tervek rajzolása, beszállítókkal, alvállalkozókkal kapcsolattartás.

Elvárások: felsőfokú műszaki végzettség, angol nyelvtudás, grafikai és CAD programokban jártasság, B kategóriás jogosítvány

Előny: szakirányú tapasztalat, német vagy francia nyelv tudás

Pályázatokat a hr@bvisible.hu email címre várjuk.

462 millióért matricáz a BKK

A Budapesti Közlekedési Zrt. (BKK) nettó 462 millió forintot költ négy év alatt a BKV közszolgáltatási tevékenységének ellátásához kapcsolódóan matricák, molinók, feliratok és táblák gyártatására – tudta meg a Napi Gazdaság.

A BKK még tavaly áprilisban írt ki közbeszerzést két részteljesítésre: az első évi mintegy 60 ezer darab, digitális és/vagy szita technológiával készített anyag gyártására, míg a másik évi 200 darab személy- és tehergépjárművekre tehető járműgrafika, felirat, matrica készítésére, felhelyezése és leszedésére szólt.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!