REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2012.11.27.
Advent előtt - Sign and Display magazin november-decemberi számából ajánljuk

Épp karácsonyi készülődés küszöbén jelenik meg a Sign&Display magazin 2012. évi hatodik lapszáma, amely kis formai megújulással, frissebb, letisztultabb arculattal, és a már megszokott, megbízható tartalommal várja kedves olvasóit!


Vezető témánk adta magát, hiszen szeptember 19-21. között immár ötödik alkalommal került megrendezésre a Signexpo. Beszámoló cikkünkből megtudhatják: a várakozások szerinti eredménnyel zárult a szakmai kiállítás, amelynek immár harmadszor volt társkiállítója a Digitalexpo. A látogatói érdeklődés hozta a két évvel ezelőtti szintet, a standokon 72 cég állított ki, a programokon további 8 vállalat és 3 szövetség jelent meg. A látogatók száma: 3120 fő volt.
A Signexpo (és minden más) kiállítás legkeményebb része a standépítés, illetve -bontás, hiszen a hagyományokat tekintve a kiállítók akár egész napos munkaidővel is kalkulálhattak. Nem úgy a Signexpo egyik kiállítója, akinek 15 perces bontási rekordidejét mi is megirigyeltük és lehetőséget kértünk arra a bemutatóteremben, hogy kipróbálhassuk magunkat a gyors és szerszám nélküli standépítésben. Tapasztalatainkat természetesen részletesen leírtuk!

A Signexpoval azonos időben zajlott Reklámfeszt rendezvény szeptember 20-i programjában remek lehetőség kínálkozott aktuális helyzetképet kapni a magyarországi digitális signage piacról. A Magyar Reklámszövetség Digital Signage szekciójának előadásai, bemutatói egy globálisan dinamikusan fejlődő kommunikációs formát mutattak be. A szervezők többek között arra keresték a választ, hogyan szolgálja az innovatív technika a korszerű vizualitást, a célzott információ hatékony célba juttatását, illetve a fogyasztói interaktivitást.

A Magyar Szitanyomók Szövetsége immár 20 éve szervez olyan előadásokat, amelyekkel hozzásegíthetik tagjaikat a szakmai fejlődéshez. November 14-i szakmai szemináriumukra olyan előadásokat gyűjtöttek össze, amelyek segítségével – némi beruházás árán, de a kapacitás bővítése nélkül – hozható ki a legtöbb a stúdiókban, nyomdákban. Az öngyilkos árverseny helyett a kreatív és innovatív gondolkodást, az „olcsósítás” helyett az értéknövelő eljárásokat ajánlották.

Persze a szakmai rendezvények a termelő és értékesítő cégek elképzeléseit, és véleményét közvetítik. De vajon milyen képet mutat a nyomdaipar a megrendelők szemszögéből? Egyebek mellett erre a kérdésre ad választ a Canon legfrissebb elemzése a nyomdaiparról. A cég 2008 óta megrendelője hasonló átfogó piaci felméréseknek. Az eddigi jelentések részletes betekintést adtak a nyomdai szolgáltatók véleményeiről, kihívásairól és elvárásairól. De a nyomdai megrendelők vajon ugyanígy gondolkodnak? Hasonlóan állnak-e ezekhez a kérdésekhez? Mi fontos számukra? Hogyan tudhatnak meg többet arról, hogy mit is kínálnak számukra a nyomdai szolgáltatók?

A fenti témák mellett szolgálunk még egy érdekes 3D nyomtatóteszttel, és bemutatjuk az Epson SureColor széria legújabb családtagját. Részletesen beszámolunk a Bigprint kétnapos rendezvényéről és egy magyar világrekordról, amely jelen tudomásunk szerint a világ legnagyobb lentikuláris képzőművészeti alkotása.

Egyvalamit megígérhetünk tehát: lapunk idei utolsó számában ismét mindenki megtalálja a számára érdekes témát, amennyiben a digitális nyomtatás, eladáshelyi kommunikáció, digital signage, vagy fényreklámok szakterülete iránt érdeklődik!

Lapunk ezúton hívja fel olvasói és partnerei figyelmét, hogy 2013 első félévében olyan különszámmal jelentkezik, amely rangos külföldi vásárokon történő megjelenése által hatékonyan segíti majd az Európai Uniós piac iránt érdeklődő magyar cégek bemutatkozását! Amennyiben különszámunkról érdeklődnek, keressék nyugodtan szerkesztőségünket!

Ezúton kívánunk kedves olvasóinknak Kellemes Ünnepeket,
és Sikerekben gazdag Boldog Új Évet!

www.magyarsign.hu

Hooters Budapest

A hely, ahová a vendégek (nem csak) a csirke szárnyért járnak! A Hooters nemzetközi étteremlánc augusztus 27-én megnyitotta Budapesten első magyarországi és egyben első kelet-európai egységét. A vadonatúj étterem három szinten, összesen 280 férőhellyel várja vendégeit a város egyik legforgalmasabb pontján, a Liszt Ferenc téren. „Budapesti éttermünk egy vidám, igazi bulis hely lesz” – nyilatkozta a megnyitó után Alex Hemingway, a Hooters tulajdonosa, a Chanticleer csoport európai igazgatója.

Közterületi reklámszigor

Eger közgyűlése szeptemberben elfogadta a reklámhordozók és hirdetmények új szabályozásáról szóló rendeletet. A szigorítást városmarketing-szempontokkal és a központi jogszabályok változásával indokolták.

Egyrészt azzal, hogy az új egri városarculat és a hozzá tartozó üzenet átütő módon jelenhessen meg, ehhez pedig szükség van a hirdetőberendezések, hirdetési szabályok egységes keretbe foglalása.

QR kód vadászat a WestEndnél

Formabontó közterületi QR kód kampányt indított a Sony: egy installáción található kódot kell levadászni a mobiltelefonnal. A QR kód vadászat lényege, hogy a téren elhelyezett jelölőkre állva kell eltalálni a West End bejáratánál elhelyezett installáción látható QR kódot, azonban nem minden jelölőről lehet „jó lövést leadni” a mobiltelefonnal.

Életre keltett dinoszauruszok

A toronto-i Royal Ontario-ban, Kanada legnagyobb múzeumában keltek életre a dinoszauruszok, annak a kiállításnak a részeként, amely a dínók eltérő fejlődéstörténetét demonstrálta aszerint, hogy melyik kontinensen éltek. A múzeum alkalmazta az innovatív technológia eszközeit, úgy mint az augmented reality-t (valóságossá alakítva a dínókat).

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!