REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2012.09.14.
Sign and Display magazin 2012. szeptember-októberi számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

Elkészült lapunk 5. száma 2012-ben, amely egyben a Signexpo-val kapcsolatos összes fontos információt is tartalmazza! Apropó, ha még nem regisztrált a kiállításra, ne maradjon le: Ingyenes regisztrációért kattintson ide!

Mostani lapszámunkban írunk a 3M idén indított hivatalos autó- és járműdekoratőr applikátori programjáról, melynek keretében a közép-európai régióban először a magyar applikátorok készülhettek fel a vizsgára és szerezhettek oklevelet.

Ahogy a nyár közepén beharangoztuk, az LFP eszközök kipróbálása után végre a fényreklámok világában is tesztelhetünk. Igyekszünk rendet tenni a szakmai fogalomtárban, emellett szóba kerülnek az olcsó LED-ek: fényerő és egyéb szempontokból. Mérünk fényerőt (kandela), vizsgálunk fényterítés szöget, megnézzük mit tud a LED-es világításhoz fejlesztett plexi.

A Múltkori számunkban olvasható általános áttekintés után, most a kötészeti utómunkák egyik leggyakrabban alkalmazott munkafázisával, a biegeléssel foglalkozunk.

Miben más egy sign, vagy információs táblarendszer projekt, ha a táblák nem a megszokott kereskedelmi, hanem műemléki környezetbe kerülnek? Hogyan kell elkészíteni az iránymutató és információs táblákat, hogy ne vonják el a  figyelmet a kiállított tárgyakról, de mégis szem előtt legyenek? A Pannon Provincia Program keretében megvalósult projektről a Gravoform Kft. értékesítési igazgató-helyettesével, Vizler Márkkal beszélgettünk.

Néhány hete egyik partnerünk kérésére összeállítottunk egy listát olyan magyar tulajdonosi körrel rendelkező gyártó + fejlesztő cégekről, amelyek termelőgépeit a magyar és a külföldi reklámipar (azon belül a sign & display) használja. A listában találunk cimkeprintert, élhajlítógépet, marót és habvágót, vákuumformázógépet, laminálógépet és – mostani tesztünk alanyát – egy kasírozógépet is.

A minden várakozást felülmúló Drupa kiállítás után azt hittük, idén már nem hallunk termékfejlesztésről az LFP műfajban, a cégek hátradőlnek és várakoznak. Szerencsére nem így van, a Signexpo és a Viscom kiállítások kapcsán alaposan felpörögtek az események a nyári szabadságolások lezárultával.

Korábbi számaink olvasói bizonyára emlékeznek, szívesen foglalkozunk a sign alapanyagok és a szélsőséges időjárás összefüggéseivel. Néhány éve a nyomtatható fóliák installálását vizsgáltuk körülbelül mínusz 10 fokban. Most arra voltunk kíváncsiak, a táblás anyagok mennyire bírják az extrém meleget, hogyan teljesítenek a jó hőtűrő anyagok.

Eladáshely és digitalizáció - Összefoglalónkból kiderül, hogyan lehet egy jól sikerült promóciós termék kihelyezésével 30 százalékos forgalomnövekedést elérni egy farmerboltban. Utánajártunk, milyen kategóriákban díjazzák a pályázatokat a harmadik Popai Awards szervezői.

Egy rövidhírben beszámolunk az átlátszó Samsung kijelzőkről és arról, hogy nem panaszkodhattak az instore eszközgyártók: néhány hét eltéréssel nyitott Budapesten üzletet a Hooters, illetve bővített a New Yorker és a Vodafone.

Kellemes olvasást és sikeres üzletkötést kívánunk a Sign Expo-n!

www.signexpo.hu
www.magyarsign.hu

SIGNEXPO - LED’s Do Business

Szeptember 19-én 11:15-kor kezdődik a LED’s Do Business: LED és fényreklámok című előadássorozat és kerekasztal beszélgetés. Érdemes eljönni, mert a rendezvény (a Signexpo kiállítás keretein belül) számos érdekes témára igyekszik választ találni.

RÉSZLETES PROGRAM / SIGNEXPO-DIGITALEXPO

A kiállításcsokrot kísérő szakmai workshopok, gyakorlati konferenciák révén szerdától péntekig, egész napos program fogja várni a több ezres szakmai látogatóközönséget a Syma Rendezvényközpontban.

ÁRKÁD - helyzetben a signgyártók

Jövő márciusra elkészül az Örs vezér terén a 20 ezer négyzetméteres Árkád 2 bevásárlóközpont, 2013 szeptemberére pedig megújul a 2002-ben átadott Árkád 1, így együttesen a 68 ezer négyzetméteres bérbe adható kereskedelmi területtel az ország legnagyobb bevásárlóközpontjává válnak – mondta Knut Volquardsen projektigazgató, egy budapesti sajtótájékoztatón.

100 millió dollárért világították ki

A General Electric százmillió dollár értékben adott el technikai eszközöket London kivilágítására az olimpiai idejére.

Ebben benne van a világítás mellett az elektromos infrastruktúra létrehozása és az orvosi felszerelések leszállítása is – írja a Telegraph.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!