REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2012.07.11.
Sign and Display magazin július-augusztusi számából ajánljuk

A Sign&Display magazinnál a kánikula közepén sem állt meg az élet, hiszen számos érdekes témánk várt feldolgozásra. Nyári lapszámunkat éppen ezért érdemes lesz magukkal vinni nyaralásukra is, mert segíteni fogja felkészülésüket az őszi szezonra!

Interjút adott lapunknak Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség elnöke, aki többek között a ReklámFESZT és a Sign Expo szoros együttműködését részletezve egyúttal beharangozta a reklámszakma megrendelői és gyártói számára két meghatározó hazai rendezvényét az idei évben!

A piac legújabb gépeit tesztelve részletesen bemutatjuk az Epson Surecolor nyomtatóját, amely egy szinte szagtalan, egészségkárosító adalékot dokumentáltan nem tartalmazó festékrendszert párosító kül- és beltéri nyomtató.

Az idei drupa-n bemutatott Mimaki Latex nyomtatóra akkora az igény, hogy egyenesen Bécsig kellett utaznunk, hogy elsőként mutathassuk be a hazai olvasóknak. Szerintünk megérte!

Ha már drupa: a világ egyik legnagyobb szakmai kiállításának és vásárának utózöngéi egészen nyári lapszámunkig értek – konklúziók és vélemények a rendezvény jelenleg betöltött piaci szerepéről!

A kisszériás nyomtatásban nem a sebességnek van kulcsfontosságú szerepe, hanem a nyomtatás minőségének és a nyomat biztos tapadásának a különböző ajándéktárgyakon. Ezen feltételeknek igyekszik megfelelni a Roland DG-t a LEF-12 printere. Hogy milyen sikerrel, az tesztünkből kiderül!

Máris sokszorosan díjnyertes a Zünd új digitális, multifunkciós vágógépe, az S3. Tesztünkből kiderül, miért minimális a svájci gyártó gépeinek szervizigénye és miért szeretik a finanszírozó társaságok, ha ilyen gépet szeretnénk lízingelni!?

The return of D'gital - avagy a digital signage piac jelenlegi helyzetét és várható trendjeit vitatták meg a Portland Közterületi Reklámügynökség szakmai fórumán médiatulajdonosok és ügynökségek képviselői.

Egyedi reklámkörnyezetet képvisel mind digitális, mind hagyományos reklámfelületek számára a reptér. Cikkünkben az új felületek mellett az exkluzivitást jelentő koncepciót is próbáltuk megfejteni.

Lapunk ősztől elindít egy tesztsorozatot a LED fényforrások megvizsgálására, de hogy mik is lesznek a vizsgálódás legfőbb szempontjai, azt beharangozó cikkünkből tudhatják meg!

Végül, de korántsem utolsó sorban: nagy örömünkre szolgál, hogy bővült a Sign&Display magazin „családja”, ugyanis megszületett Blaskó János kollégánk kislánya, akinek ezúton is szívből gratulálunk!

Olvasóinknak kellemes nyarat és jó olvasást kívánunk!

reklámFESZT - SIGNEXPO

Szeptemberben rendezik meg az első magyarországi reklámFESZTet.

A „reklám, PR és média közelről” alcímű fesztivál számos eddig külön működő szakmai eseményt gyűjt össze.

A SignExpo és DIGITALEXPO elsők között csatlakozott a rendezvénysorozathoz, így a reklámszakma legmarkánsabb képviselőivel is üzleti kapcsolatba léphetnek a kiállítók.

A látogatottság növelése érdekében számos, közös kommunikációs csatornát is igénybe vesznek a szervezők.

További információs a kiállításról:

www.signexpo.hu

Kutatási tagozat a MRSz-ben

Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség négy tagszervezete, az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.

A kutatási tagozat célja, hogy népszerűsítse a minőségi piackutatás alapelveit, és a rendelkezésre álló szakmapolitikai eszközökkel érvényt szerezzen alkalmazásuknak a piackutatási iparág kutatói és megrendelői oldalán egyaránt.

A Tagozat alapítói valamennyien részt vettek abban a műhelymunkában, amelyben a Professzionális Piackutatók Társaságának (PPT) keretei között elkészült a piackutató szakmára kidolgozott ISO 2052 nemzetközi szabvány magyarországi honosítása és ehhez kapcsolódóan a „PPT minőség” elnevezésű szigorított szakmai kritériumrendszer.

Ismét ARC

Egy év kihagyás után újból, tizenkettedszer is megrendezik a plakátversenyt és -kiállítást.

A kiállítás szeptemberben indul. A kiírók ezúttal arra kérték a pályázókat, gondolják végig, mi marad egy üzenetből, milyen jelentésekkel bővül, vagy mivé redukálódik, ha kiemelünk belőle egy-két szót.

A rendezvény mottója is erre utalt: "...Jó kedvvel, bőséggel..."

„Az ARC arra kérte a pályázókat, hogy rendelkezzenek szabadon e három szóval! Helyezzék az ismert kontextusba, vagy kezeljék attól függetlenül azokat!

Bővült az MSI kínálat

Az MSI hivatalosan is útjára indította az új Professzionális All-in-One sorozatát a Computexen, az MSI Wind Top AP2021 és AP1612 modellekkel együtt.

A teljesen új All-in-One AE sorozat is most debütál, így az MSI Wind Top AE2712, AE2281, AE2081 és az AE2051 is.

Minden eszköz beépített LED panellel ellátott és új ID designnal rendelkezik.

Az energia-hatékony technológiáknak köszönhetően ezek az AIO PC-k mintegy harminc százaléknyi energiát spórolnak a hagyományos asztali számítógépekhez képest.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!