REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2012.05.23.
Sign and Display magazin május-júniusi számából ajánljuk

Az utóbbi évek rossz piaci mutatói és a nyomdaipari megrendelések kritikusan alacsony szintje talán már a múlté. Éledezni látszik a reklámszektor, amely több megbízást jelent a szolgáltatóknak és jobb eladási rátákkal kecsegteti a gépforgalmazókat. Talán így foglalhatjuk össze legrövidebben a május 3-16. között Düsszeldorfban megrendezett Drupa kiállítás tapasztalatait. De hogy mik is az iparág legfontosabb újdonságai, azt tudósításunkból megtudhatják!

Hogy nyitó mondatunk optimizmusa nem alaptalan, alátámasztja a Magyar Reklámszövetség részletes felmérése, melynek keretében a 2011-es év magyarországi szegmensenkénti és együttes reklámköltési adatait vizsgálták. És az eredmények – kiváltképp a korábbi évek adatainak tükrében – kifejezetten biztatóak.

Természetesen a reklám és nyomdaipar fellendüléséhez elengedhetetlen a megrendelői és kivitelezői szektor kiváló, kreatív kapcsolata, amelynek fenntartására, felélénkítésére tökéletesen alkalmasak az olyan pályázatok, versenyek, mint a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” kiírása, amelyet ezúttal a Spar promóciója nyert el. Mi pedig elmondjuk, mi kell ahhoz 2012-ben, hogy egy promóció kiérdemelje ezt az elismerést.

A reklámipar egyre stabilabb, fontosabb tényezője a digital signage üzletág. A technikai újítások sora teszi még érdekesebbé, árnyaltabbá az üzletág térképét, amelyen még újdonság, de várhatóan sikeres szereplő lesz az MSI, amely úgynevezett mindent egyben (all in one) PC készülékei kis helyigényükkel, egyszerű használatukkal és kiemelkedően pontos érintőképernyőikkel könnyen a felhasználók barátaivá válnak!

Természetesen e lapszámunkban is foglalkozunk praktikus, olvasóink mindennapjait érintő kérdésekkel, így praktikus tanácsokat adunk autófóliázáshoz, részletesen elemezzük a piacon található másodlagos tinták előnyeit és hátrányait, és folytatjuk a piacon található gravírozók kínálatát.

Bízunk benne tehát, hogy ismét minden olvasónk hasznos információkkal lesz gazdagabb a Sign&Display magazin aktuális lapszámát lapozgatva, amelyhez jó olvasást kívánunk!

Magyar promóció

Komoly ingyenreklámhoz jut a magyar turizmus azzal, hogy 800 németországi McDonald's gyorsétteremben vetítik a hazai utazási célpontokat bemutató videókat.

A német piac kiemelt fontosságú a magyar turizmus szempontjából, hiszen az országból érkező turisták évente közel 2 millió vendégéjszakát töltenek nálunk.

A Signexpo-ról jelentjük

A SignExpo, és vele egy időben megrendezésre kerülő Digitalexpo és Digital Signage kiállítások sikere nagymértékben függ a kommunikáció eredményességétől.

Ennek érdekében a szervezők az összes fontos hazai szakmai szövetség rendelkezésére álló kommunikációs eszközét - köztük szövetségi hírleveleket, honlapokat - felhasználják a kiállítások és a kiállítók érdekében.

Díjmentes tonerkazetta program

A Canon Magyarországra is kiterjeszti a lézer tonerkazetta újrahasznosítási programját, amelynek jegyében a cég a használt tonerek környezetbarát cseréjét kívánja elősegíteni.

A díjmentesen igénybe vehető szolgáltatás révén a környezettudatos cégek és a magán felhasználók egyaránt hozzájárulhatnak a nem használt tonerkazetták környezetkímélő újrahasznosításához. A programhoz a gyűjtődoboz kiérkezése után a Canon Hungária, a Canon magyarországi szervezete is csatlakozik.

Újrahasznosítás festék-kivonással

A Ricoh digitális színes nyomdagép portfóliójának három készüléke is (Pro C901 Graphic Arts Edition, a Pro C651 és Pro C751) eleget tett a European Recovered Paper Council (ERPC) festékeltávolítási kritériumainak, ezért megkapta a nemzetközi Deinking Industry (INGEDE) tanúsítványát.

A technológia lehetővé teszi a papír újrahasznosító üzemeknek, hogy feldolgozzák a Ricoh színes nyomdagépeiből származó nyomott papírokat, továbbá a Ricoh eszközöket használó vállalatok mostantól még fenntarthatóbb nyomdai szolgáltatásokat tudnak kínálni.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!