REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2012.02.08.
Sign and Display magazin január-februári számából ajánljuk

Idei első kiadásunkban megkezdtük a felkészülést a kiállítási szezonra. Promótáljuk a májusi drupa és a február végi Fespa Digital kiállításokat, emellett beszámolunk a Sign Istambul rendezvényről, helyszíni tudósítás alapján.

Több digital signage projekt jutott a téli szezonra és a fejlesztők is sokat tettek le az asztalra. DS és alternatív médiaprojektekben a Samsung, business-to-business aktivitásban az LG járt az élen, utóbbiról egy összefoglaló is olvasható a februári Sign & Display-ben.

Nem volt eseménytelen a tél a járműdekoráció világában sem: debütált a Colorskin fólia (amely a vállalati flották számára érdekes), illetve elkészült az Aranycsapatot méltató mozdonydekoráció.

Izgalmas cikket sikerült készíteni a fényreklámok és a CE megfelelőség összefüggéseiről, a tesztrovatunk kedvelői pedig egy fóliázógépet ismerhetnek meg.

Kellemes olvasást kíván a Sign and Display magazin szerkesztősége!

www.magyarsign.hu

Ledesített forgóóra

A Samsung Electronics Magyar Zrt. vezetőinek és Hassay Zsófia, a VI. kerület polgármesterének jelenlétében hivatalosan is átadták a felújított Nyugati téri forgóórát, valamint a mellette lévő szökőkutat – olvasható a wikitech.hu oldalon.

A Nyugati téri forgóóra, ami az idők folyamán Budapest közkedvelt találkozóhelyévé vált, az 1970-es években kezdett üzemelni, azonban az évtizedek során olyannyira leromlott az állapota, hogy az idei évben teljes műszaki és külső felújításra szorult.

Ezt a beruházást a forgóóra melletti szökőkút felújításával együtt a Samsung Electronics Magyar Zrt. finanszírozta.

Több cégre bomlik az ESMA

A Hvg magazin értesülései szerint négy vállalatra bontják szét az ESMA Spanyol-Magyar Reklám Zrt-t.

A Bleuer István vezette társaságból három új kft. - Fáy Vagyonkezelő, Hajdú Ingatlankezelő, Multibéria Vending - születik, miközben megmarad az oszlopreklámoknál piacvezető ESMA is.

A hetilap szerint a lépés nem érinti a tulajdonosi szerkezetet, az minden cégben azonos lesz: 40 százalék a madridi Mispasa S.L.-é, 35,01 százalék Bleuer Istváné, 8,33-8,33 százalék pedig Miklós Csabáé, Tóth Józsefé és a Börcsök Dezső képviselte Berman Ventures LLC-é.

Kreatív divat pályázat

A Fiat Magyarország, a Budapest Essential Looks és az Instyle meghírdeti a New Black & Red Ypsilon - BE CREATIVE - NOT MONOTONE kreatív divat pályázatot. A kreatív divat pályázatot meghirdetők célja a tehetséges fiatal divattervezőknek lehetőséget biztosítani egy hazai, nemzetközi színvonalú trend eseményen való megmérettetésre.

Budapesti műanyagipari találkozó

Május 10-13. között Budapesten tartja éves rendes közgyűlését a European Plastics Distributors Association (EPDA), az Európai Műanyag Viszonteladók Szövetsége.

Regisztrálni január 31-től lehet a www.epda.com címen.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!