www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Innováció a mérhetőségben

A point-of-sales megjelenések segítségével a boltokba betérők elvileg a vásárlás első pillanatától az utolsóig végigkísérhetők, az eszközöknek hatalmas tárháza áll rendelkezésre e célra.

Ebből a szempontból igen érett a piac, nem is nagyon várható komolyabb innováció rövidtávon, hiszen már jelenleg is csak a legnagyobb kampányok használják ki a lehetőségek viszonylag nagy hányadát - mondta el Kovács Péter, a POS Media Célcsoport Hungary stratégiai és fejlesztési igazgatója egy a médiatulajdonosi, hirdetői, ügynökségi és áruházlánci oldal képviselőinek részvételével tartott kerekasztal-beszélgetésen.

Innováció inkább a mérhetőség, a más hirdetési formákkal való összevethetőség kialakítása terén szükséges, ezzel próbálkozott a televízióval történő összehasonlítás során a cég. A fogyasztók tipikusan rövid emlékezete újabb érv az instore eszközök használata mellett. Az úgynevezett Hermann Ebbinghaus felejtési görbéről ugyanis jól leolvasható, hogy az emberek közel fele a befogadott üzenetet mindössze húsz perc alatt teljesen elfelejti, vagyis ha például egy tévéreklám hatására el is indul a boltba, mire odaér, már nem emlékszik rá. Fontos az is, hogy a fogyasztói döntéseknek csak 21 százaléka pontosan tervezett választás, a többi általánosan vagy egyáltalán nem tervezett, illetve vásárlás közben módosult döntés. Ez azt jelenti, hogy a fogyasztói döntések 79 százalékát még az eladás helyszínén befolyásolni lehet.

(forrás: POPAI Resource)



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére