REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2011.11.24.
Báli szezon helyett...

...rendezvények szezonja köszöntött be. Olyan sűrűn követték egymást a szakmai események, hogy a Sign and Display magazin munkatársai néha csak kapkodták a fejüket, no meg a tollat, hogy minden arra érdemes rendezvényről tudósítani tudjuk lapunk olvasóit!

De kezdjük mindjárt az elején: nem véletlenül indul lapunk angol nyelvű cikkel! Amint azt tapasztaljuk, egyre több hazai cég bővíti szolgáltatásait, kínálatát, és területi lefedettségét. A cél sok esetben Nyugat-Európa, ahol sok megrendelő még nincs tisztában a magyar cégek által kínált magas minőséggel, és a hozzá párosuló alacsonyabb árakkal. Ezért lapunkat eljuttatjuk a december 1-4. között zajló Sign Isztanbul, a január 31-február 2-én megrendezendő ISE Amszterdam Digital Signage és a Barcelonában február 21-24-én zajló Fespa Digital szakmai vásárokra is! Bővül tehát nemzetközi olvasótáborunk, és ezáltal partnereink külföldi ismertsége is!

A sort az OSG Open House október eleji rendezvénye nyitotta, ahol arra a kérdésre kaptak választ a meghívottak, hogy cégnél munkába állított, a régióban is egyedi HP Scitex FB 7500 nyomtató milyen támogatást tud nyújtani a POS megoldások fejlődő elvárásait teljesítve!?

Következett a sorban a 3M október végi bemutatója, melynek keretében Németországból érkezett mester dekoratőr prezentálta a cég teljes termékpalettáját, és fóliáinak széles kürű felhasználási területeit.

A Hungexpo idén novemberben 4 szakmai seregszemlét (Printexpo, Budatranspack, Promotion, Service Expo) szervezett egyidőben. A budapesti vásárközpontban kétszáz kiállító mutatta be legújabb termékeit az összesen 8000 szakmai látogató számára.

Nem megerősített forrásunk szerint Jankovics Marcell is kilátogatott az EuroJet szakmai napjaira, amely rendezvény a „három a magyar igazság” magyar mondai alcímet is kaphatta volna, hiszen tematikája a MacTac fóliák részletes bemutatására, az aktuális pályázati lehetőségek ismertetésére és a legújabb Mutoh ValueJet printerek bemutatására alapult. A legendai motívumokat tovább erősítette az a tény, miszerint a ValueJet nyomtatók annyira tartósak, hogy a cég szervizesei négy éve nem cseréltek Mutoh nyomtatóban fejet, mert nem volt rá szükség!

És az eseményeknek még mindig nem volt vége: a Nyomdaker telephelyére kilátogatók megismerték a Mimaki új, szélesformátumú oldószeres nyomtatóját, de megtudhatták, hogy a Nyomdakernél egy helyen szerezhető be minden, amire a dekorációs munkák során szükség van.

No de nem csak tudósításból áll idei utolsó lapszámunk! A Digital Signage üzletágat elemző cikkünk előrejelzéséből kiderül: bombaüzletről van szó, hiszen pár éven belül várhatóan 14 millió dolláros forgalmat bonyolít majd.

„Zöldségeket” beszélt Stephen Goddard, a HP környezetbarát programjának vezetője, aki hasznos tanácsokkal szolgált azon kivitelezőknek, akik a minőségi és mennyiségi elvárások mellett egyre többször szembesülnek a megrendelői oldalon jelentkező környezetvédelmi igényekkel.

A Kerttrade és a Poliback Kft szakértői beszéltek a habosított PVC alapanyag könnyű megmunkálhatóságáról, és sokoldalú reklámipari felhasználásáról.

Majd elkalauzoljuk olvasóinkat a KÖKI Terminálba is, amely az idei év sign kihelyezése volt, a benne nyílt majdnem 200 üzlet által és egyúttal a 2014-ig tartó plazastop előtti utolsó nagy beruházásnak is tekinthető.

Ha már a boltokban vagyunk, Instore cikkünkben a GFK, Célcsoport kutatásának eredményeit elemezzük, miszerint „a TV sikeresen hívja ugyan fel a fogyasztók széles körének figyelmét bizonyos termékekre vagy szolgáltatásokra, a konkrét vásárlási döntéseket jóval hatékonyabban befolyásolják a boltokban elhelyezett üzenetek”.

Bízunk benne, hogy cikkeink ismét hasznos információkkal szolgálnak olvasóink számára!

Kellemes olvasást kíván a Sign and Display magazin szerkesztősége!

SIGNEXPO - 2012. szeptember 19-21.

A Sign and Display magazin immár 5. alkalommal megrendezésre kerülő szakmai rendezvénye, a SIGNEXPO és társkiállítása a DIGITALEXPO révén 2012. szeptember 19-21. között ismét megnyílik a vizuális kommunikáció világa a SYMA Rendezvényközpontban.

A siker borítékolt, hiszen a legutóbbi kiállításon, 6.000 m2 területen bemutatkozó közel 100 kiállítót magába foglaló rendezvénycsokorra több mint négyezer szakmai látogatót regisztráltunk, és a helyszínen végzett felmérés eredménye szerint a látogatók 96 százaléka előjelezte részvételi szándékát a következő, 2012. évi rendezvényre, ami maximális elégedettségről tesz tanúbizonyságot.

Fespa Digital - 2012. február 21-24.

Várja Önt a széles formátumú digitális nyomtatás iparágának legnagyobb európai eseménye. Fedezzen fel még több lehetőséget a FESPA Digital kiállításon 2012. február 21–24. között.

A vállalkozás egy utazás, amire megéri felkészülni. Ha ellátogat a FESPA Digital 2012 kiállításra, a 400 kiállító segítségével megtervezheti utazását a jövőbe, mert ők megmutatják, hogyan gyorsíthatják fel újításaik az Ön vállalkozásának fejlődését. De a leghasznosabb utazások mindig olyan irányban visznek bennünket, amelyre nem is számítunk: új helyek és új élmények felé.

Innováció a mérhetőségben

A point-of-sales megjelenések segítségével a boltokba betérők elvileg a vásárlás első pillanatától az utolsóig végigkísérhetők, az eszközöknek hatalmas tárháza áll rendelkezésre e célra.

Ebből a szempontból igen érett a piac, nem is nagyon várható komolyabb innováció rövidtávon, hiszen már jelenleg is csak a legnagyobb kampányok használják ki a lehetőségek viszonylag nagy hányadát - mondta el Kovács Péter, a POS Media Célcsoport Hungary stratégiai és fejlesztési igazgatója egy a médiatulajdonosi, hirdetői, ügynökségi és áruházlánci oldal képviselőinek részvételével tartott kerekasztal-beszélgetésen.

KKV-k: arculaton spórolnak

Egy friss, a Magyar Formatervezési Tanács felkérésére elvégzett kutatás arra kereste a választ, hogy létezik-e dizájnszemléletű üzleti gondolkodás a hazai kis- és középvállalkozások körében.

A felmérést a Medián Piackutató Intézet végezte szeptemberben, 200 működő, hazai KKV megkérdezésével. A felmérés főként arra irányult, hogy egy-egy vállalat sikerességében mekkora szerepet játszik a dizájn. A hazai kis- és középvállalkozásokon belül a döntéseket előkészítő alkalmazottak és a középvezetők arról számoltak be, hogy meg vannak győződve a formatervezés jelentőségéről.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!