www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Out-of-home Kőbányai kampány

A Dreher Sörgyárak Zrt. által a Kőbányai sör márkakommunikációjára kiírt tenderen a Human Telex Reklámügynökség lett a befutó.

Az elsősorban az ország keleti régiójára koncentráló, óriásplakát és print hirdetésre fókuszáló tenderre három ügynökséget hívott meg a sörgyártó vállalat: a Borskreatív és a Cluso mellett végül a Human Telex nyerte el a megbízást - olvasható a cég sajtóközleményében.

A cég többek között az újszerűséget, a márkastratégiába való illeszkedést, a kreatív motiváló erejét és a márkaüzenettel való konzisztenciát értékelte az elbírálás során. Valamint az is szempont volt, hogy a június közepén kezdődött kampány a Kőbányai egyéb aktivitásaihoz is könnyen illeszkedjen.

Ezzel megközelítőleg egyidőben indult útjára a keleti régió négy megyéjében a Kőbányai Szomjoltóság promóció. Az aktivitás során a Kőbányai sör márkakommunikációjával ellátott, átalakított tűzoltóautó járja a településeket, és a strandokon szórakoztató játékok, illetve kóstoltatás, valamint sales akció révén népszerűsíti a terméket.Stílszerűen a tűzoltó fecskendőkből sör csapolható, emellett az átalakított jármű belsejében, érintőképenyős monitoron interaktív kvíz tölthető ki, a promóterek segítségével pedig vakteszt és más humoros nyereményjátékok végezhetőek. A legügyesebb strandolók nem csak szomjukat olthatják, hanem ajándékokban is részesülnek.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére