www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Reklámkonferencia 2011.

Három hét múlva a valóság Egerszalókon lesz

Három hét múlva senki nem kerülheti el a valóságot, hiszen szeptember 27-28-án ismét megrendezésre kerül az Országos Reklámkonferencia. A valóság fogalma köré szervezett rendezvény minden kommunikáció iránt érdeklődő számára kínál izgalmas előadást vagy beszélgetést, amely idén is az egerszalóki Saliris Resortban lesz. A hazai kommunikációs szakma képviselőin túl olyan neves közéleti személyiségek is kifejtik gondolataikat a rendezvényen, mint például a Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közösségének vezetője vagy az MTA Pszichológiai Kutatóintézetének tudományos igazgatója.

A konferencia gazdag programkínálata plasztikusan leképezi Magyarország és a világ kommunikációiparának valóságát. Az egyik kiemelt téma lesz a nemrég elfogadott új médiatörvény és az abban kinyitott új műfajok szakmára gyakorolt hatása. Többek között erről lesz szó a Márkázott valóság elnevezésű szekcióban, melyet Galambos Márton, az Origo.hu felelős szerkesztője vezet.

Évek óta a kommunikációipari rendezvények fő témája a digitális médiaforradalom, azonban az okostelefonok terjedésével a terület új szegmenseire fókuszál a Reklámkonferencia beszédes nevű Kiterjesztett valóság szekciója Szabó Erik, a Carnation kereskedelmi igazgatójának vezetésével. Itt a digitális médiaipar lehetőségeit fejlesztői és kreatív oldalról is körbejárják a meghívott előadók.

A hazai médiapiac válság utáni helyzetéről a Mediapiac.com főszerkesztője, Török Diána által vezetett Médiavalóság szekcióban ütköztetik véleményeiket médiatulajdonosok, médiavásárlók, tanácsadók valamint piackutatók.

Dr. Törőcsik Mária Valóságos fogyasztó elnevezésű szekciójában szó lesz a más megközelítést igénylő fogyasztói magatartásokról és ideáltípusokról, és arról, hogy elhülyíti-e az embereket a valóságshow, míg az ADCH elnöke, Halász Gyula – a Kreatív valóság című szekcióban – ügynökségi vezetőkkel, fotóssal és szociálpszichológussal beszélget a kreatív ipar valóságáról.

A Mrs. White Consultingot vezető Incze Kinga által irányított Működő valóság elnevezésű szekcióban a kommunikációipar üzleti helyzetét, ügynökségi és gazdasági modelleket vitat meg szakújságíró, ügynökségi vezető, tanácsadó, illetve informatikai vállalkozó.

A konferencia résztvevői különböző párhuzamos valóságokba is bepillantást nyerhetnek a Carbon Group-ot vezető, de más valóságokba is gyakorta átpillantgató Gosztonyi Csaba által vezetett Alternatív valóság szekció keretében. Az Állatkert ősvalósága vagy a Vidámpark mosolyvalósága például iránymutató lehet a kommunikációs szakma képviselőinek arra vonatkozóan, miként lehet hosszútávon fenntartani különböző elvont valóságokat. A szekcióban sok más mellett szó lesz a filmtrükkök világáról és a time management modern kori betegségeiről is.

Az Országos Reklámkonferenciára még mindig lehet jelentkezni akár egyedül, akár ügyféllel együtt – ez utóbbi esetben a látogatók ráadásul 20%-os kedvezménnyel vásárolhatnak konferencia-belépőt.

Részletes program és kedvezmények:
www.reklamkonferencia.hu 



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére