www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Kevesen hallottak az új MNB arculatról

Magas és 2011-ben nem változott a Magyar Nemzeti Bank ismertsége. A jegybank imázsa kismértékben erősödött, észlelt függetlensége pedig nőtt - derül ki a GfK Hungária kutatásából, melyet 2011 májusában végzett.

A megkérdezettek 81 százaléka hallotta már az MNB rövidítést, és 91 százalék azok aránya, akik tisztában vannak azzal, hogy az MNB a Magyar Nemzeti Bank rövidítése, vagyis a „márkanév" igen magas ismertséggel rendelkezik. Az ismertséget illetően az elmúlt időszakban nem történt jelentős változás. Az átlagosnál magasabb az MNB ismertsége a magasabb végzettségű (legalább érettségizett), a magasabb jövedelmű válaszadók körében, illetve a fővárosban és a nagyobb településeken.

A vizsgált imázs elemek közül az elmúlt 2 évben az „Átlátható működés”, a „Közérthetőség" és a „Döntéskészség" egyértelmű javulást mutat, míg a „Köztiszteletben állóság" tekintetében nem tapasztalható változás.

A megkérdezettek közül csak minden ötödik hallott az MNB arculatváltásáról. Az arculatváltás megítélése semleges, csupán minden ötödik válaszadó érezte úgy, hogy ezzel a jegybankról alkotott véleménye romlott.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére