REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2011. 07. 12.
Ó, ió, ció… Itt a Sign reklámdekorációs magazin nyári száma!

Kedves Olvasóink!

Végre itt a nyár és a jól megérdemelt szabadság. Kérjük figyelmesen állítsák össze csomagjukat és ne hagyják otthon a naptejet, fürdőruhát, útlevelet. Majd dobják a csomag tetejére az aktuális olvasnivalót – lapunk legfrissebb számát! Érdemes lesz a napernyő alatt olvasgatni, hiszen megint érdekes témákkal szolgálunk!

A Fespa az év egyik legizgalmasabb kiállítása és vására, amelyre nagy számban látogattak el magyar cégek képviselői. Beszámolónkat ajánljuk azoknak, akik ott jártak, és még inkább azoknak, akik itthon maradtak. A vásár egy üde színfoltja Dan Digital (nekünk csak Digitális Dániel), a viccesen ügyefogyott angol újságírója, akinek riportjai mosolyt csalnak a nézők arcára. Tudósításai az alábbi linken láthatók: http://www.fespa.com/fespa-tv.html

Előző lapszámunkban már elindult riportunk a Mactac Innovative Awardsról, amelynek nyerteseiről részletesen írunk mostani számunkban.

Vajon milyen világító berendezést építtessünk áruházunk tetejére, hogy a fogyasztók észrevegyék logónkat, de ügyeljünk az energiatakarékosságra és a tartósságra is? Ezekre a kérdésekre világítástechnikai cikkünkben a téma szakértői adják meg a választ!

Ha nyár, akkor strand, és strandzászlók – összefoglaló riportunkban a magyar helyzet részletes elemzése mellett képet kapunk a horvátországi strandreklámokról és a kékskála méréséről is.

Nyári csomagjainkból nem maradhatnak ki a napégést enyhítő szerek sem. Ha patikába megyünk – a Pharmamedia Digitális Signjai segítik döntésünket a vásárlás előtt. Pontos koncepciójukat mellékletünk mutatja be.

Két új rovatot is indítunk, bizonyítandó, hogy a nyár nem uborkaszezon: az egyik a magyar sign és nyomdaipari vállalkozások működését, forrásteremtését, környezettudatos energiafelhasználását és külpiacokra lépését segíti. A másik az okostelefonok és a sign ipar összekapcsolódási lehetőségeit veszi górcső alá – segítendő partnereink proaktív piaci tevékenységét!

Kellemes olvasást és jó pihenést kívánunk!

Elkelt a világ legdrágább reklámfelülete

A Hyundai is megjelenik a világ egyik leghíresebb reklámfelületeként működő londoni Piccadilly Circus-ön lévő Monico épület homlokzatán - írja a Brand Republic.

Mint azt korábban megírtuk, 33 év után a Sanyo februárban nem hosszabbította meg reklámhely-szerződését, így az értékesítéssel foglalkozó Land Securitiesnek új hirdető után kellett néznie.

A koreai autógyártónak 1-5 millió font körüli összeget kell fizetnie, hogy reklámjaival évente 56 millió ember találkozzon a Piccadilly Circus-ön.

Kevesen hallottak az új MNB arculatról

Magas és 2011-ben nem változott a Magyar Nemzeti Bank ismertsége.

A jegybank imázsa kismértékben erősödött, észlelt függetlensége pedig nőtt - derül ki a GfK Hungária kutatásából, melyet 2011 májusában végzett.

A megkérdezettek 81 százaléka hallotta már az MNB rövidítést, és 91 százalék azok aránya, akik tisztában vannak azzal, hogy az MNB a Magyar Nemzeti Bank rövidítése, vagyis a „márkanév" igen magas ismertséggel rendelkezik.

Bukhat a köztéri reklám korlátozása

Bár eleve tudni lehetett, hogy a közterületi reklámok elhelyezésének szigorítását tartalmazó törvény nemcsak az ESMA-nak, hanem számos önkormányzatnak tehet keresztbe, mégis csak fél évvel a törvénymódosítás után jutott el odáig a helyzet, hogy Kósa Lajos, Debrecen polgármestere egy törvénymódosítással feloldaná a korlátozást és az önkormányzatok dönthetnének az engedélyezésről.

Az ok, hogy a nagyobb városok 30-40 millió forinttól estek el január óta. Az egyes közlekedési tárgyú törvények módosításával Kósa Lajos, Debrecen fideszes polgármestere feloldaná a köztéri reklámok elhelyezésére vonatkozó korlátozást és az önkormányzatok saját maguk dönthetnének arról, hogy engedélyezik-e az eddig tiltottnak számító helyeken a reklámok elhelyezését – írja az Index.

Visszaszorítják a vadplakátokat

A Fővárosi Közterület-felügyelet levelet küldött elsősorban ingatlanforgalmazó cégek, azok munkatársai, franchise irodáik részére, mint a Duna House, Tipp Ingatlan, Central Home, Nova Ingatlan, Universum Ingatlaniroda, Mozaik Ingatlan, Palace Ingatlan Csoport, Immo1 Ingatlan, illetve az Otthon Centrum.

A Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. ez évtől még nagyobb figyelmet fordít a vadplakátok eltávolítására, lehetőség szerint a kihelyezés után azonnal megpróbálják leszedni a ragasztmányokat Budapest köztereiről. Jelenleg a legnagyobb vadplakátot ragasztók között ingatlanforgalmazó cégek és azok franchise irodái (sokszor nagy cégek), illetve a költöztető cégek szerepelnek. Telefonszámaik megtalálhatóak a hirdetéseken, ha pedig az interneten beüti bárki a számot, megkapja az ingatlanforgalmazó adatait.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!