www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Elkelt a világ legdrágább reklámfelülete

A Hyundai is megjelenik a világ egyik leghíresebb reklámfelületeként működő londoni Piccadilly Circus-ön lévő Monico épület homlokzatán - írja a Brand Republic. Mint azt korábban megírtuk, 33 év után a Sanyo februárban nem hosszabbította meg reklámhely-szerződését, így az értékesítéssel foglalkozó Land Securitiesnek új hirdető után kellett néznie. A koreai autógyártónak 1-5 millió font körüli összeget kell fizetnie, hogy reklámjaival évente 56 millió ember találkozzon a Piccadilly Circus-ön. Újdonság, hogy az épületen a neon fényeket nyáron LED technológia váltja fel, így a hirdetők már fejlettebb grafikákkal is megjelenhetnek a híres reklámfelületen. A Hyundai-t a dél-koreai Kia Motors vásárolta meg 1998-ban. Azóta folyamatos növekedés jellemzi az európai piacon, jövőre pedig foci EB főtámogatója lesz.


A Hyundai is megjelenik a világ egyik leghíresebb reklámfelületeként működő londoni Piccadilly Circus-ön lévő Monico épület homlokzatán - írja a Brand Republic.

Mint azt korábban megírtuk, 33 év után a Sanyo februárban nem hosszabbította meg reklámhely-szerződését, így az értékesítéssel foglalkozó Land Securitiesnek új hirdető után kellett néznie.

A koreai autógyártónak 1-5 millió font körüli összeget kell fizetnie, hogy reklámjaival évente 56 millió ember találkozzon a Piccadilly Circus-ön.

Újdonság, hogy az épületen a neon fényeket nyáron LED technológia váltja fel, így a hirdetők már fejlettebb grafikákkal is megjelenhetnek a híres reklámfelületen.

A Hyundai-t a dél-koreai Kia Motors vásárolta meg 1998-ban. Azóta folyamatos növekedés jellemzi az európai piacon, jövőre pedig foci EB főtámogatója lesz.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére