REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2011.05.26.
Sign reklámdekorációs magazin május-júniusi számából ajánljuk

Kedves Olvasóink!

A tavaszutó eseményekben igencsak bővelkedett. Gondolhatunk itt a személyi jövedelemadó bevallására, de a Sign Magazin olvasói számára valószínűleg több relevanciával bír a Fespa, a széles formátumú szitanyomás, textil és digitális nyomtatás szakmai kiállítása, amely május 24-27 között kerül megrendezésre Hamburgban.

A kiállításról következő számunkban részletesen is beszámolunk, addig is ajánljuk szíves figyelmükbe aktuális lapszámunkat, amelyet hamarosan kézbesítünk előfizetőinknek és amelyből kiderül, a hirdetők számára már elindult az „olimpiai láng”, hiszen már lehet pályázni a 2012-es londoni olimpia reklámhelyeire – amíg Velencében a nemzetközi nyomás hatására épp eltüntetni szándékoznak a lagunák romantikáját lassan elnyomó óriási épületháló reklámokat.

A gravírozással foglalkozó vállalkozások számára hasznos a GCC Laserpro korszerű, Fiber lézerrel felszerelt síkágyas gravírozógép tesztje, hiszen ez a gép megtérülő beruházás a reklámtárgy gyártók mellett termelőcégeknek is – elsősorban fémek jelölésére, ahol egyedi vagy kisszériás gyártás a cél. Ha már teszt, akkor meg kell említenünk az Easymount EM-S1600SH laminálóját. „Hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb laminálót?" – erre kerestük a választ.

Hogy mit takar a SAN rövidítés? A megfejtés az akril alapanyagokról szóló piacelemzésünkben található, ahol elmondjuk, vajon ez az anyag helyettesítheti-e a nagy kereslet miatt rohamos ütemben dráguló akrilokat!?

A régi világító signok LEDesítése manapság nagy divat. Nem csoda, hisz varázslat nélkül, okos tervezéssel megnyerhetjük a réven, amit elvesztünk a vámon – azaz: a LED technológia használatával akár annyit is megtakaríthatunk, mint amennyibe eszközeink felújítása kerül!

A Digital Signage témát szívünkön viseljük, Csizmadia Attilával, az MRSZ Digital Signage tagozatvezetőjével egyetemben, aki bizakodó ezen eszközök jövőjét illetően. A gazdasági válságból lassan kilábaló reklámiparban egyre több hirdető választja a digitális hirdetési felületeket, ahol újabb és újabb kreatív felületek között válogathatnak! Erre példa a magyar DD Torony innovatív, új, embermagasságú eszköze, amely ruhaüzletekben akár virtuális próbatükörként is szolgálhat a vásárlók számára!

Kellemes olvasást kívánunk tehát lapunk legfrissebb számához!

Több köztéri rekláminfó

Az Ipsos a közterületi közönségmérési rendszeréből származó adatok felhasználásával egészítette ki multimédia adatbázisát, bevonva így egy ötödik médiatípust is a MédiaNavigátor3-ban megvalósítható multimédiás elemzésbe és tervezésbe.

A városi lakosság közterületi felületekkel való találkozásaira vonatkozó információk a tervezőmunka során célcsoportképző, szegmentáló ismérvként is felhasználhatók.

Az újonnan publikált adatok között megtalálhatók például az egyes személyek által látott óriásplakátok vagy citylight-ok száma, az óriásplakátokkal vagy a citylight felületekkel létesülő kontaktusok száma, vagy egy-egy személynek autóval, gyalogosan és tömegközlekedéssel megtett útjainak aránya is.

AZON DTS – A dekorálás új generációja

Az AZON Printer a TexPro direkt textilnyomtatók mellett 2008-ban bocsátotta piacra új fejlesztésű DTS (direct-to-substrate) direkt felületnyomtatóját, mellyel közvetlen a tárgyakra lehetséges a nyomtatás.

A technológiának köszönhetően kis mennyiségben, akár egy-egy darabot is költséghatékonyan nyomtathatunk egészen A2-es méretig, legyen szó akár műanyag, fém, fa, üveg, bőr, plexi vagy számtalan egyéb anyagú termékről.

A zselatin bázisú festék könnyedén megtapad, nem csak sík felületen: a tárgyakon 5-7 mm-es magasságkülönbség is áthidalható. A gépbe az állítható felső egységnek köszönhetően 10 cm magasságú termék helyezhető be.

POS reklámok előnyben

Kevés a tudatos magyar vásárló, erre mutat rá a 2011-es európai fogyasztóvédelmi konferencia alkalmával közzétett Eurobarométer-felmérés.

A megkérdezett fogyasztóknak kevesebb mint 50%-a érzi magát magabiztos, tájékozott és védett fogyasztónak az EU-ban.

A tudatos fogyasztók könnyen felismerik a legelőnyösebb ajánlatokat, ismerik jogaikat, és problémák esetén jogorvoslatért fordulnak.

VISION kiállítási termékek

Tudjon meg mindent a VISION kiállítási termékekről!

Mi tudjuk, hogy ügyfeleinek fontos a minőség. Nekünk is az. És azt is tudjuk, hogy Önnek fontos a beszerzési ár, az állandó raktárkészlet és a gyors kiszolgálás.

A VISION márkanév alatt értékesített kiállítási termékeket egyenesen a gyártótól szerezzük be - nagy mennyiségekben. Ez garantálja az alacsony árakat.

Ismét Paint Up!
Megjelent a világ első és egyedülálló virtuális épületfestő versenyének 2011-es pályázati kiírása!

Előzmény

A tavalyi Múzeumok Éjszakáján a leglátogatottabb program a Nemzeti Galériánál megrendezett Paint Up! döntő volt.

A világ első és egyedülálló virtuális épületfestő versenyét, a nagy sikerre való tekintettel, az ötletgazda Visualpower Kft. (Magyarország piacvezető vizuáltechnikai szolgáltatója) az idén is meghirdette.

A pályázatról röviden

Paint up! Visualpower virtuális épületfestő verseny címmel második alkalommal hirdette meg a világon egyedülálló pályázatát animáció és mozgókép készítőknek a Visualpower Kft.

A nyílt versenyben bárki részt vehet, aki szeretné kipróbálni a hazánkban még kevésbé ismert architekturális vetítés műfaját.

P&T Plasztik ajánlata

A P & T Plasztik Kft célja, hogy Ön is könnyedén megismerhesse a SAN lemezt, így az alábbi AKCIÓVAL kedveskedik a SIGN magazin hírlevél olvasóinak:

SAN lemez :
2mm víztiszta: 2.190 Ft+áfa/nm
3mm víztiszta: 3.285 Ft+áfa/nm, opál felár 5%
4mm víztiszta: 4.380 Ft+áfa/nm, opál felár 5%
5mm víztiszta: 5.475 Ft+áfa/nm
6mm víztiszta: 6.570 Ft+áfa/nm

Táblaméret: 3050, 4050 és 6000x2050mm (méretenként és színenként eltérő táblaméretek, az egész táblák darabolása megoldható).

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!