www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Elindult a licit az olimpiai reklámhelyekért

Az olimpiák történetében elsőként a 2012-es londoni játékok kapcsán fordul elő, hogy a rendezők internetes aukciót szerveznek a legjobb reklámhelyek értékesítésére. A becslések szerint 250 millió font értékű hirdetési felületre licitálhatnak mától a kiemelt szponzorok és ügynökségeik a világhálón keresztül. Akár már licitálhatnak is a nyári olimpiai játékok kiemelt szponzorai, illetve az őket képviselő ügynökségek a legjobb kültéri reklámhelyekre a jövő évi londoni olimpián.

Az április elején indult – az olimpiák történetében az első – online aukción az első két hétben csak a 18 kiemelt támogató licitálhat, így többek között a Coca-Cola, a BP, a Samsung, a BMW, az Adidas vagy éppen a McDonald's. A becslések szerint összesen 250 millió font értékű hirdetési felületnek keresnek gazdát az olimpiai játékok szervezői, akik azért döntöttek a webes értékesítés mellett, mert megítélésük szerint ez a módszer a legátláthatóbb és a legsportszerűbb. Összességében mintegy 4000 hirdetési felület kerül meghirdetésre, a nagy reklámplakátoknak szánt helyektől kezdve az események helyszínéig, de akár a londoni földalattiban is vásárolhatnak hirdetési felületet az érdeklődők. Szakértők szerint azonban a licitálásra bocsátott reklámhelyek közül csak mintegy 100 millió fontnyi kel majd el a világhálón keresztül, a fennmaradó részt olyan hirdetők vásárolhatják meg, amelyek nem hivatalos olimpiai partnerek.



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére