REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2011.03.30.
Sign reklámdekorációs magazin március-áprilisi száma

Kedves Olvasóink!

Újabb két hónap telt el, tehát itt a Sign magazin legfrissebb száma!

Érdekes téma a vakok és gyengén látók tájékozódását segítő, Braille írással készülő táblák készítése – lapunk utánajárt a műhelytitkoknak!
Örömmel számolunk be a düsseldorfi EuroShop kiállítás sikereiről, ahol a rekord látogatószám és a kiemelkedő üzleti érdeklődés, remélhetőleg már a válságból való kilábalás biztos jelei voltak!
A válság és az üzletág nehézségei ellenére sincs okuk aggodalomra a szitanyomással foglalkozó vállalkozóknak! Hogy miért? Mindez kiderül a Magyar Szitanyomók Szövetsége konferenciájáról készített tudósításunkból.
Március 11-én tragikus természeti katasztrófa rázta meg Japánt. A Sign magazin összes munkatársa együttérez a katasztrófával sújtott ország lakosaival, és bízunk benne, hogy a japán cégek mihamarabb leküzdik nehézségeiket! Aktuális lapszámunkban a Roland VS-640 nyomtatója egy gépteszten képviseli a japán színeket.

Kellemes olvasást kívánunk!

Sign reklámdekorációs magazin: Minden, ami Sign – Nyomtatás – Digital Signage!

Kész az új Budapest-arculat

Elkészült Budapest arculatának módosított változata, a tervek már a főpolgármester asztalán vannak - értesült a Népszava.

A lap szerint az új városvezetés igyekszik szakítani a Demszky Gábor húszéves városvezetői korszakához köthető szimbólumokkal, Budapest hivatalos jelképeinek módosítása is ennek a törekvésnek része. Tarlós István főpolgármester már korábban is mondta, hogy neki nem tetszik a főváros zászlaja, azt meg fogják változtatni. A feladatot Bojár Iván András városképvédelmi tanácsadóra bízta. A jelenlegi fővárosi zászló és címer – utóbbi várhatóan nem módosul – még 1873-ban, Buda, Pest és Óbuda egyesítésekor született és alapvetően változatlan volt, egészen mostanáig.

Lisztről nevezték el a ferihegyi repteret

Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára a budapesti repülőtér SkyCourt nevű új termináljának megnyitóján jelentette be hivatalosan, hogy a reptér a jövőben Liszt Ferenc nevét viseli.

A kormány a zeneszerző születésének közelgő 200. évfordulója alkalmából javasolta, hogy a budapesti repülőtér így állítson emléket minden idők egyik leghíresebb zongoraművésze, a XIX. század meghatározó komponistája számára.

Az új terminál március 27-én nyílt meg, a létesítmény 300-400 főnek biztosít munkalehetőséget

Nagyot ugrott a brit reklámköltés

Hozta a szakértői előrejelzéseket a brit reklámpiac 2010-ben a Nielsen adatai szerint – írja a Brand Republic. Az iparági szakértők szerint 2010-ben végleg kilábalhat a gödörből a brit reklámpiac, ennek megfelelően a Nielsen adatai azt mutatják, hogy a top 100 hirdetőből 77 emelte a reklámköltéseit tavaly.

Médiatípusra lebontva a televíziós költések mutatták a legnagyobb növekedést, ugyanis 17 százalékkal többet költöttek tévében a hirdetők, mint 2009-ben. A rádiót azonban kevésbé szerették az ügyfelek, 6 százalékkal tovább zsugorították az erre szánt büdzséjüket.

Eladó a világ legismertebb reklámhelye

Új hirdető után nézhet a világ egyik legismertebb reklámhelyét, a Piccadilly Circus-ön lévő „Monico” épület homlokzatát értékesítő Land Securities Group. A Sanyo ugyanis bejelentette, hogy nem hosszabbítja meg a harminchárom éve fenntartott szerződését a tulajdonossal. Ezzel egy olyan reklámfelület vár új gazdára, amelyet évente 56 millióan látnak. Legutoljára a Samsung volt új márka a homlokzaton, miután 1994-ben átvette a helyet a Panasonictól. Érdekes módon a Sanyo eltűnésének hátterében az állhat a lap szerint, hogy a Panasonic felvásárolta a vállalatot és 2012-re megszűntetné a márkát.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!