REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2011.02.14.
Sign reklámdekorációs magazin január-februári száma

A Sign 2011. első számában teszteltük a HP latexnyomtatóját, illetve áttekintettük a digitális- és habvágó gépek piacát.

Tudósítottunk egy LED szakmai konferenciáról, illetve összegyűjtöttük az LFP nyomtatókkal és termékekkel kapcsolatos friss híreket.

Áttekintettük a laminálást és utófeldolgozást érintő szakmai javaslatokat. Tesztelőink nem álltak meg a HP latexprinternél: kipróbálhattuk az LG Supersign nevű digital signage eszközét is.

Éledezik a reklámipar

Amerikához és a többi európai országhoz hasonlóan 2010-ben Magyarországon is elindult fölfelé a reklámpiac, még ha nem is akkora léptekkel.

A Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint itthon 3 százalékkal többet költöttek a hirdetők tavaly reklámra, mint egy évvel korábban (Lengyelországban 16, Franciaországban 10, az USA-ban szeptemberi végéig 6,4 százalékos volt a bővülés). Az első félévben 1,7 százalékkal, a másodikban 4,2 százalékkal nőtt a költés, az év vége pedig különösen jól sikerült: decemberben 15 százalékos pluszt produkált a piac.

Az ünnepek tájékán leginkább a kereskedelmi vállalatok (hipermarketek, műszaki áruházak), a mobilszolgáltatók és a gyógyhatású készítmények, OTC termékek kommunikációja élénkült meg.

Nyugtat az MKMSZ

A közlekedési törvény módosításával kapcsolatban számos olyan hír röppent fel az utóbbi időkben, amelyek szerint a törvény ellehetetleníti a közterületi reklámozást.

A Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ) cáfolatában arra hívja fel a figyelmet, hogy a törvény egy területen foglal magában a közterületi média iparágra vonatkozóan rendelkezést, amely mindössze a közterületi reklámeszközök 2 százalékát érintheti.

A törvény az 1988. évi közúti törvényben foglaltakat, az úttól 50-100 méteres telepítésekre vonatkozó szabályokat erősíti meg, a lakott területen kívülre vonatkozó reklámeszközök elhelyezésével kapcsolatosan. Ezen eszközök egyébként nem tartoznak a klasszikus köztéri kampányeszközök közé - teszi hozzá az MKMSZ közleménye.

CENTRUM SERVIS HUNGARY KFT.

Cégünk tevékenységét 2003 áprilisában kezdte meg a magyar piacon.

A forgalmazott termékstruktúra kialakításakor nagy jelentőséget tulajdonítunk a kiemelkedő minőségű termékeknek - Marabu szitafestékek, Marabu digitális plotterfestékek, Saati szitaszövetek és segédanyagok, CPS segédanyagok és mosófolyadékok.

Úgy érezzük, hogy a kiváló termékminőségen túl partnereink a testreszabott és rugalmas szolgáltatásokat értékelik leginkább, melyeknek nap mint nap igyekszünk megfelelni. Technikai segítségnyújtással, nyomatteszteléssel, szervizeléssel, tanácsadással kapcsolatos kérdéseivel bármikor fordulhat munkatársainkhoz.

120 bankcégér signmakert keres

Két évvel a pénzügyi és gazdasági válság kirobbanása után ismét expanzióról beszélünk a régióban - nyilatkozta újságíróknak Gianni Franco Papa, az olasz UniCredit csoporthoz tartozó Bank Austria közép- és kelet-európai igazgatója. 2015-ig az UniCredit 900 bankfiókot tervez nyitni a régióban, ebből 150-et még az idei évben - jelentette az osztrák APA hírügynökség.

Az expanzió középpontjában Törökország és Románia áll, ahol 300-300 fiókot nyitna öt éven belül a bankcsoport, ugyanakkor Magyarországon és Romániában is 120-120 fiók megnyitásával számolnak - erősítette meg Papa Federico Ghizzoni UniCredit-vezérigazgató december elején elhangzott szavait. Mint mondta, Szlovéniában és Lengyelországban is nyithatnak újabb fiókokat.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!