www.magyarsign.hu - Sign Reklámdekorációs Magazin
Integrated Systems Europe 2017
Reklámdekorációs linkajánló
Vissza a főoldalra








Éledezik a reklámipar

Amerikához és a többi európai országhoz hasonlóan 2010-ben Magyarországon is elindult fölfelé a reklámpiac, még ha nem is akkora léptekkel.

A Kantar Media listaáras reklámköltés adatai szerint itthon 3 százalékkal többet költöttek a hirdetők tavaly reklámra, mint egy évvel korábban (Lengyelországban 16, Franciaországban 10, az USA-ban szeptemberi végéig 6,4 százalékos volt a bővülés).Az első félévben 1,7 százalékkal, a másodikban 4,2 százalékkal nőtt a költés, az év vége pedig különösen jól sikerült: decemberben 15 százalékos pluszt produkált a piac.

Az ünnepek tájékán leginkább a kereskedelmi vállalatok (hipermarketek, műszaki áruházak), a mobilszolgáltatók és a gyógyhatású készítmények, OTC termékek kommunikációja élénkült meg. A Tesco és a Media Markt például teljes évi büdzséje több mint egynegyedét ekkor költötte el, és a mobilcégek többségének is ez volt a legerősebb hónapja az évben.

Hogy az utolsó negyedév azért sikerült-e olyan jól, mert a kampányok nagy része már be lett foglalva a kormányzati különadók bejelentése előtt, vagy valóban visszatért a hirdetési kedv és bizalom a piacra, az leghamarabb fél év múlva derül majd ki.(mediainfo)



Oldal nyomtatása
reklámdekoráció hírek
Ugrás a lap tetejére