REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2010. 05. 28.
Sign reklámdekorációs magazin május-júniusi számából ajánljuk

Május végi kiadványunk középpontjában a szakmai rendezvények állnak. A kereskedők, szakmai szervezetek aktív tavaszt zártak, szerkesztőségünk is meghívást kapott, így örömmel tudósított az első LFP alapozó konferenciáról, egy komoly gyakorlati tudást kínáló járműdekorációs tréningről és egy olyan konferenciáról, amelynek a nagyformátumú nyomtatás volt a központi témája.

Ha már nagyformátumú nyomtatás: teszteltünk egy LED-UV síkágyas/tekercses printert a Mimaki-tól, és híreink között beszámoltunk Európa legnagyobb méretű hálóreklám projektjéről, amelynek megtekintéséhez nem is kellett elhagyni a várost, hiszen Budapest belvárosában valósult meg.

Az alapanyag kínálatot bemutató sorozatban ezúttal a polikarbonát lemezek volt a központi téma.

Új outdoor mérési módszer

Öt éves fejlesztés eredményeként készült el az Eyes On közterületi mérési rendszer. A rendszer azokat méri, akik „valószínű, hogy látták” az adott outdoor reklámot, valamint demográfiai adatokat is közöl.

A mérőrendszer a Traffic Audit Bureau (TAB) fejlesztése, célja az előző módszernél, a DEC-nél (Daily Effective Circulation) pontosabb adatokat szolgáltatni az iparágról, ugyanis a DEC csak azokat mérte, akiknek „lehetősége volt látni” az adott reklámot, s nem azokat, akik nagyon valószínű, hogy látták is azt.

Kétszáz milliárd felett a reklámköltés

Tavaly 200,6 milliárd forint volt a nettó becsült reklámköltés a hazai hirdetési piacon a Magyar Reklámszövetség adatai szerint. A részletekről a szövetség a Napi Gazdaság által szervezett konferencián beszélt.

Az egyes médiatípusok közül a mozi a legnagyobb vesztes, a hirdetésekből 740 millió forint folyt be, ami több mint 12 százalékos csökkenés 2007-hez képest. Abszolút számokban minden egyéb médiatípusnál növekedés volt. A legnagyobb felfelé ívelést az online könyvelhette el, mintegy 43,68 százalékkal többet, 20,13 milliárd forintot költöttek a hirdetők e szektorban.

Komplex DS megoldások

A Studiotech Hungary élenjáró megoldásokban gondolkodik. 1992-es alapításunk óta így válhattunk a magyar broadcast piac egyik meghatározó szereplőjévé.

Rendszereinket világszínvonalú gyártók megoldásaiból állítjuk össze, hogy a lehető legjobb gyártói háttérrel, gyors és megbízható szállítást biztosíthassunk ügyfeleinknek.

Typo Grafika ajánlata

Vágjon öntapadós költségeiből 10%-ot!

Készpénz vagy kártyás fizetés esetén.

Részletek: Typo Grafika, 1131 Budapest, Fiastyúk u. 4-8.

Telefon: (061) 349-4934
Web: www.oracal.hu

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!