REKLÁMDEKORÁCIÓS MAGAZIN HÍRLEVELE
2010. 02. 10.
Sign reklámdekorációs magazin 2010. január-februári számából ajánljuk


A Sign szaklap idei első száma a 10-esre fókuszál. Tizedik évfolyam, 2010-es év – olvasható a címlapon.

Bővítettük a tematikát is: ezentúl minden lapszámban kínálunk olvasnivalót az eladáshelyi reklámok (point of sales) iránt érdeklődőknek.

Melyek a korszerű pos eszközök? Milyen alapanyagok felhasználásával érdemes gyártatni? Hogyan találjunk beszállítót? Válaszok lapunk új, tematikus pos-oldalain.

Mindemellett a hagyományos témákról is olvashatnak az idei első Sign-ban: teszteltünk nyomtatót, szétnéztünk a plexi piacon és néhány produkciós tipp is szerepel az összeállításban.

 

Roland, a dekorációs „svájci bicska”


A japán Roland cég a kilencvenes években a vágógépekkel alapozta meg a hírnevét. Sok elsőgenerációs gép a mai napig teszi a dolgát és a kopó alkatrészek cseréjén kívül semmilyen ráfordítást nem igényel.

A nyomtató-vágó gépek ötletét - hogy ne csak öntapadós fóliából kivágott betűk és alakzatok előállítására legyen alkalmas a gép, hanem magára az öntapadós fóliára való nyomtatásra is - a megváltozott igények adták. Ekkor jelent meg a PNC-5000, utána a PC-50, PC-60 és a PC-600.

KIRAKAT-KATT


Fotózzon és nyerjen a Sign magazin és a Magyarországi Dekoratőrök és Kirakatrendezők Szövetségének közös játékával.

Kapja lencsevégre az Ön által citromdíjra, vagy jó kirakat díjra jelölt munkákat, és a pontos hely megjelölésével, valamint egy kommenttel küldje el az info@magyarsign.hu e-mail címre a fotókat.

Értékelés kéthavonta. A beküldők között Sign magazin előfizetéseket, valamint Dekorszövetség ajándékcsomagokat sorsolunk ki. A legjobbakat leközöljük a következő számban.

www.magyarsign.hu
A Hírlevelet a BTLNews Kft. küldte el Önnek, mivel e-mail címe szerepel honlapunk regisztrált felhasználói között. Ha nem szeretne több üzenetet kapni kattintson ide!